Bravo 802 zelfde als ProOne+ ?

Auteur Topic: Bravo 802 zelfde als ProOne+ ?  (gelezen 3421 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sam Hendrix

  • Gast
Gepost op: 24 februari 2007, 23:13:37
Hoi

Ik zit nu even op internet naar pagers te zoeken, maar het lijkt alsof de Bravo 802 gelijk is aan de ProOne+. Wie kan mij daar duidelijkheid over geven. Ik wil weten of de Bravo 802 ook labels kan en of je hem handmatig kan progameren

Zoek de verschillen(behalve de naam):
ProOne+

Bravo 802


Alvast bedankt!

Sam




Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2007, 12:20:14
Ik zit nu even op internet naar pagers te zoeken, maar het lijkt alsof de Bravo 802 gelijk is aan de ProOne+. Wie kan mij daar duidelijkheid over geven. Ik wil weten of de Bravo 802 ook labels kan en of je hem handmatig kan progameren

Nee dat kan niet. Dat is juist het verschil. De BR802 is het originele apparaat, de ProOne+ is een doorontwikkelde versie. Net als dat de Apollo Gold minder mogelijkheden heeft dan de Jupiter Pro van de P2000shop. Toch zijn het dezelfde apparaten.

Groeten, Peter.


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2007, 14:47:38
Ik heb ze beide gehad de Bravo 802 kon namelijk niet zwemmen nu gebruik ik de ProOne+

Het verschil zit hem in de software.
De ProOne+ heeft een prioriteitsfunctie -> De Bravo 802 niet (dwz als een capcode van jou de prioteit heeft gekregen piept hij altijd óók als je hem op trillen of stil hebt staan).
Bij de ProOne+ kun je een naam geven aan een capcode -> Bij de Bravo 802 niet (Bij de melding kun je dan zien op welke capcode je hem binnengekregen hebt)

Dit zijn de verschillen die ik zeker weet.