Epileptische aanval en avatars

Auteur Topic: Epileptische aanval en avatars  (gelezen 7304 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #20 Gepost op: 2 april 2007, 19:34:58
Ik ben net zo min een deskundige op dit gebied, maar ik kan me voorstellen dat het knipperen bij een bepaalde frequentie een soort resonantie in de hersenen te weeg kan brengen.

Ik vind dat je deze discussies niet moet voeren binnen juridische kaders, maar binnen menselijke kaders.

Ik zeg dus niet dat je de atvatar wel of niet moet verwijderen.
De feitelijke vraag is of je wel of niet wilt ingaan op een verzoek van iemand die "last" heeft van jou atavar.

Volgens mij is er al voldoende in het topic (wetenschappelijk) onderbouwd dat het onzin is wat er gesteld is...  ;) Als iemand last heeft van een normaal 'iets' dan is dat niet gelijk mijn probleem. Als degene die klaagt het nog kan onderbouwen is het iets anders...  ;)


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #21 Gepost op: 2 april 2007, 23:36:36
Ik heb inmiddels iets meer informatie. De persoon waar het om gaat heeft een heel slechte periode achter de rug met meer dan 60 aanvallen per dag op de slechtste dagen. Nu gaat het dankzij meditatie (geloof ik) beter. De persoon van wie ik de pb kreeg is verpleegkundige van het (overdreven) zorgzame type.

Mijn punt: Ik vind mijn avatar leuk, aangezien het beter gaat met die persoon zal mijn avatar (die klein is en uit te zetten is) echt niet tegenwerken in herstel/aanvallen opwekken.

Daarnaast is het niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb gelukkig de vrijheid dat ik zelf mag bepalen wat ik doe, en als ik iemands avatar irritant vind is dat mijn probleem en niet die van de eigenaar van de avatar.

Je zou nu kunnen zeggen dat ik egoïst eerste klas ben. Helaas, misschien ben ik dat ook wel ;)
*leegheid*


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #22 Gepost op: 4 april 2007, 19:04:12
Ik heb inmiddels iets meer informatie. De persoon waar het om gaat heeft een heel slechte periode achter de rug met meer dan 60 aanvallen per dag op de slechtste dagen. Nu gaat het dankzij meditatie (geloof ik) beter. De persoon van wie ik de pb kreeg is verpleegkundige van het (overdreven) zorgzame type.

Mijn punt: Ik vind mijn avatar leuk, aangezien het beter gaat met die persoon zal mijn avatar (die klein is en uit te zetten is) echt niet tegenwerken in herstel/aanvallen opwekken.

Daarnaast is het niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb gelukkig de vrijheid dat ik zelf mag bepalen wat ik doe, en als ik iemands avatar irritant vind is dat mijn probleem en niet die van de eigenaar van de avatar.

Je zou nu kunnen zeggen dat ik egoïst eerste klas ben. Helaas, misschien ben ik dat ook wel ;)

Nee ik ben de laatste die zegt dat je een egoist bent, en de enigen aan wie dat moet kunnen uitleggen ben je zelf en degene die de moeite neemt om je zo'n verzoek te doen.
Daarnaast heb je gelijk dat jou avatar ondergesneeuwd word door de vele sterkere prikkels die je overal om de oren vliegen.


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #23 Gepost op: 5 april 2007, 10:59:27
De beste deskundige is in mijn optiek nog steeds de ervaringsdeskundige in dit soort geval dus de patient.

Kees  8) (die ook al veel tegenstrijdige deskundigheid van de 'geleerden' heeft voorbij zien komen)