Turkse Hulpverleningsadressen

Auteur Topic: Turkse Hulpverleningsadressen  (gelezen 1737 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Gepost op: 27 februari 2007, 15:51:07
Ik ben opzoek naar wat adressen op Turkije van de hulpdiensten, ben zowiezo altijd erg moeilijk in het zoeken naar adressen van hulpdiensten, dus bij deze mijn vraag voor op het forum. Ik ga in de zomer naar het plaatsje Gümbet maar ik kan er echt zo weinig over vinden. Wie is bereid mij te helpen met zoeken?

Alvast bedankt!!




Karim

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2007, 17:29:40
Ik meen me wat Turkse hulpverleningsfoto's te herinneren (en dan bedoel ik niet die paar van mezelf) die hier hebben gestaan met 'n verhaaltje en 'n filmpje erbij.

Volgens mij was dat van Tatujordi, die was in Turkije bij 'n paar diensten op bezoek geweest, ik zou hem eens om advies vragen als ik jou was  ;)


Rene112

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 1 maart 2007, 20:54:25
De brandweer is in bijna alle kleinere plaatsen in Turkije te vinden bij het gemeentehuis. Vrijwel overal staat er een "eenvoudige" brandweerauto tussen de gemeente vrachtwagens onder een afdakje. Vaak zijn de brandweermensen ook de mensen die gemeentelijke plantsoenen bijhouden en daarom zie je regelmatig dat de er met een straaltje vanaf de tank water wordt gegeven aan grasvelden, bloemen en planten  ;)

In sommige plaatsen heeft de brandweer (gelukkig) een wat betere status gekregen en is er een echt brandweerkorps met meer voertuigen en middelen. Zo ben ik zelf bijvoorbeeld in Marmaris op bezoek geweest bij de brandweer en dat zag er een stuk professioneler uit. Hier kan je wat meer lezen over dat bezoekje : http://rene112.web-log.nl/rene112/2006/05/brandweer_en_ba.html

groeten,
René de Caluwé