Politie amsterdam laat weten wat er met jou melding is gebeurt...

Auteur Topic: Politie amsterdam laat weten wat er met jou melding is gebeurt...  (gelezen 5006 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #10 Gepost op: 21 februari 2007, 21:55:21
Zo'n pen en een boekje heb je wel wat aan tijdens het lange wachten. Kan je de minuten afturven...

Nee maar ff sirieus:

Dat bellen lijkt mij een goeie ontwikkeling.
Alleen dat sorry-cadeautje geven vind ik een beetje onzin. Dat ze even wat langer moeten wachten is dan jammer lijkt mij. Zo'n pennetje met een boekje heb je natuurlijk weinig aan, en praat die tijd niet goed.

Vind ik een beetje hetzelfde als een hele wijk gratis rookmelders geven omdat de brandweer de aanrij tijd niet haalt maar dat even ter zijde ;)

ligt er aan wat voor boekje:
- sommige boekjes verschaffen informatie waardoor het wachten als minder erg wordt ervaren
- sommige boekjes kun je jezelf mee vermaken bijv op het toilet (maar dat soort boekjes zullen ze vast niet uitdelen)
- sommige boekjes zijn best interessant/leuk om te lezen en maken zo het wachten draaglijker

moeten er alleen wel bij tijd en wijle nieuwe boekjes komen
Politie Aspirant niveau 4


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #11 Gepost op: 21 februari 2007, 22:22:21
Die koffie krijgen ze al ;)

Dan hebben ze niets te klagen daar in A'dam! Hier krijgen we niet eens koffie :)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #12 Gepost op: 21 februari 2007, 22:27:09
ligt er aan wat voor boekje:
- sommige boekjes verschaffen informatie waardoor het wachten als minder erg wordt ervaren
- sommige boekjes kun je jezelf mee vermaken bijv op het toilet (maar dat soort boekjes zullen ze vast niet uitdelen)
- sommige boekjes zijn best interessant/leuk om te lezen en maken zo het wachten draaglijker

moeten er alleen wel bij tijd en wijle nieuwe boekjes komen
Bij een pen hoort meestal een notitieboekje dus daar dacht ik meer aan.


JeanBateau

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 21 februari 2007, 22:58:34
Dan hebben ze niets te klagen daar in A'dam! Hier krijgen we niet eens koffie :)

Dan heb jij toch echt de verkeerde getroffen want ik wel  :)


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #14 Gepost op: 21 februari 2007, 23:02:06
Bij een pen hoort meestal een notitieboekje dus daar dacht ik meer aan.

idee: puzzelboekje :p
Politie Aspirant niveau 4


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #15 Gepost op: 21 februari 2007, 23:20:57
Dan heb jij toch echt de verkeerde getroffen want ik wel  :)

mazzelaar!

idee: puzzelboekje :p

Tja.. dan denk ik: Gooi een bak met verschillende puzzelboekjes / tijdschriften daar neer en laat mensen graaien. Is goedkoper en net zo wachttijd verlichtend als een boekje meegeven.


SIGMARTIJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2007, 12:55:54
mogen ze in meer regio's doen vind ik!

Zoals gisteren, was ik aan het wandelen, kom ik langs een weiland met een paar dode lammetjes erin... :(
heb ik de politie voor gebeld (wie anders?) en ik ben dan best benieuwd wat ervan gekomen is.

Toen ik end van de dag langsreed waren alle schapen uit het weiland vertrokken, dus er is blijkbaar wel iets aan gedaan ;D

maar ik denk dat mensen sneller bellen voor dit soort dingen als ze weten dat er iets mee gebeurd.

Groeten, Martijn
Als je met het antwoord kunt omgaan, kun je alles vragen