Ongeregeldheden wijk Ondiep - Utrecht 12-03-2007

Auteur Topic: Ongeregeldheden wijk Ondiep - Utrecht 12-03-2007  (gelezen 29182 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

frankj

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 14 maart 2007, 11:07:21
Pas goed op jezelf en als het uit de klauwen dreigt te lopen.........wegwezen natuurlijk. 1 s.o. bij deze reeks van incidenten is meer dan genoeg.
mss ga ik vanmiddag fotos maken bij het politieberau en later ga ik mss naar ondiep om fotos te maken van de me


Bart S

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 14 maart 2007, 11:34:36
Pas goed op jezelf en als het uit de klauwen dreigt te lopen.........wegwezen natuurlijk. 1 s.o. bij deze reeks van incidenten is meer dan genoeg.

Mijn tip: blijf gewoon lekker thuis. De ME/politie kijkt niet of jij gewoon belangstellend bent of dat je er rotzooi komt trappen. Je hebt er niets te zoeken.


frankj

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 14 maart 2007, 11:44:32
Daar heb je gelijk in Bart, maar wie ben ik die kan zeggen je moet thuisblijven, het is te onveilig. Dus vandaar deze tip. Ik zou het dus echt niet in mijn hoofd halen om die kant op te gaan om een foto te schieten. Voor de ME zou ik minder angst hebben als voor diegene die deze rellen veroorzaken. Er zijn genoeg mensen die verkeerd willen tijdens deze incidenten.
Mijn tip: blijf gewoon lekker thuis. De ME/politie kijkt niet of jij gewoon belangstellend bent of dat je er rotzooi komt trappen. Je hebt er niets te zoeken.


Laurens Jobse

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 121
  • Freelance persfotograaf
    • 112Nieuws-Goes
Reactie #43 Gepost op: 14 maart 2007, 11:55:42
livep2000
11:41:33   14-03-07G   POLI   Chris zsm contact BCCB
0736900Politie Utrecht ( Monitorcode )
0736056Politie Utrecht ( ME Peloton 3 Sectie B )



Tjaaa ik zat er ook aan te denken om er heen te gaan en bij omwonende te vragen of ik vanaf balkon of uit een raam foto's mocht maken, maar heb er toch maar vanaf gezien.
---------- Freelance persfotograaf ----------


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #44 Gepost op: 14 maart 2007, 12:34:19
ik zal wel even overleggen met mijn oma die vlakbij woont of ik vanaf daar fotos mag maken.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #45 Gepost op: 14 maart 2007, 13:46:34
ik zal wel even overleggen met mijn oma die vlakbij woont of ik vanaf daar fotos mag maken.
Gewoon niet doen..... aandacht is wat die "kleuters" van reltoeristen willen... als je daar dan nog ff met een stapel amateurfotograafjes bij gaat helpen ben je niet handig bezig....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #46 Gepost op: 14 maart 2007, 14:39:34
Gewoon niet doen..... aandacht is wat die "kleuters" van reltoeristen willen... als je daar dan nog ff met een stapel amateurfotograafjes bij gaat helpen ben je niet handig bezig....

oke. Ik heb gehoord dat er niemand de wijk in of uitmag. De bewoners moeten binnenblijven en de me wilt mogelijk vanavond een straatverbod instellen


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #47 Gepost op: 14 maart 2007, 14:52:17
oke. Ik heb gehoord dat er niemand de wijk in of uitmag. De bewoners moeten binnenblijven en de me wilt mogelijk vanavond een straatverbod instellen

Ter info:
De politie (ME) zal het straatverbod slechts handhaven. Het is de gemeente (burgemeester) die een noodverordening instelt. Die noodverordening zou in dit geval o.a. een straatverbod inhouden.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


security88

  • Hoofdbeveiliger, manager en centralist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • EHBO-er, BHV-er, Hoofdbeveiliger en ex-NRK
Reactie #48 Gepost op: 14 maart 2007, 15:58:57
wordt gezellig zondag bij FC Utrecht dan ::)sorry voor de echte fans ;)
Leef in het hier en nu, alles kan zomaar anders zijn!


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #49 Gepost op: 14 maart 2007, 15:59:25
Ter info:
De politie (ME) zal het straatverbod slechts handhaven. Het is de gemeente (burgemeester) die een noodverordening instelt. Die noodverordening zou in dit geval o.a. een straatverbod inhouden.

Goed opgelet bij bestuursrecht  ;)
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."