Rondleiding KNRM station?

Auteur Topic: Rondleiding KNRM station?  (gelezen 2046 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Gepost op: 16 maart 2007, 22:02:04
Ik vraag mij af of het mogelijk is bij een willekeurig station een rondleiding te krijgen, om wat foto's te maken van de boten. Sommige instanties doen hier nog welleens moeilijk over. Dus vandaar mijn vraag. Nu weet ik wel dat de beste manier is om erachter te komen, om te mailen. Maar wil toch eerst ff weten of het überhaupt mogelijk is  ;)




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2007, 22:56:19
Met contacten is alles mogelijk, stuur eens een mailtje en het moet wel lukken denk ik .....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2007, 16:53:11
Probeer het eens tijdens de nationale reddingbootdag van de KNRM, alle KNRM reddingstations zijn deze dag geopend voor publiek van 10.00 - 16.00 uur. Deze dag is dit jaar op zaterdag 28 april. voor meer informatie waar wat te doen is enz. zou je kunnen kijken op www.knrm.nl succes ermee  8)
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2007, 18:17:21
Hier in Zandvoort zijn ze niet zo moeilijk hoor. Als je een keer op hun oefenavond of op zaterdagochtend (oefenenen ze vaak) langskomt, kun je alles zo bekijken en met een beetje geluk krijg je nog een goede uitleg ook!
[img]/img]