Toyota Deceptie..

Auteur Topic: Toyota Deceptie..  (gelezen 20011 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #50 Gepost op: 23 april 2007, 10:53:08
http://www.dumpert.nl/mediabase/13514/e4b25c43/index.html

Doet mij maar een toyota

Is niet echt vergelijkbaar hè, die Hummer is een luxe SUV, de Toyota is een functionele terreinwagen. Als je de Hummer H1 zo neerzet komt die er echt wel uit ^-^
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #51 Gepost op: 23 april 2007, 12:53:26
Die hummer weegt iets meer en beschermt beter tegen geweld van buitenaf. Dit toont aan dat het essencieel is in kaart te brengen hoe belangrijk je de verschillende aspecten van een auto vindt.
"All in one" bestaat niet, elk voordeel heb ze nadeel.

Henk


Pritstift

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 23 april 2007, 17:13:45
Die hummer weegt iets meer en beschermt beter tegen geweld van buitenaf.

"All in one" bestaat niet, elk voordeel heb ze nadeel.

Henk

Helemaal gelijk Henk.
Mede daarom heb ik in een andere topic die over met blauw rijden geschreven dat we vooral ons koppie erbij moeten houden en geweld van buitenaf moeten voorkomen.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #53 Gepost op: 23 april 2007, 17:39:12
Helemaal gelijk Henk.
Mede daarom heb ik in een andere topic die over met blauw rijden geschreven dat we vooral ons koppie erbij moeten houden en geweld van buitenaf moeten voorkomen.

Over geweld van buitenaf gesproken, is het trouwens geen pretstift? Of is dat nou weer heel wat anders?? ;)  ;D

Henk


Koen Wiegman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 813
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #54 Gepost op: 25 april 2007, 00:51:37
Dat plaatje van die Toyota, wanneer was die Europese primeur en welk typenummer is dit nu precies?
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!


Pritstift

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 16 mei 2007, 16:20:48
Koen,

Het is de lc70 in een nieuw jasje.
Hierbij ook een link naar de toyosite van australie met alle specificatie`s
Als ik meer weet over de import naar europa hoor je het


http://www.toyota.com.au/toyota/vehicle/Specification/0,4668,4110_1612,00.html


wjmeijvogel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #56 Gepost op: 16 mei 2007, 19:32:43
Heren,


Kijk eens op de volgende link:    http://ecom.toyota-gib.com/

Ik werk hier in Gibraltar en zie dat er dagelijks tientallen LC 70's naar spanje dus europa ge-exporteerd worden.
Wat ik begrepen heb is dat de LC70 al in Nederland leverbaar is, maar dat de aantallen nog zeer beperkt zijn en de levertijden lang.
In Katwijk heeft men hierom besloten om toch maar een D-4D VX te bestellen.  Als ik tijd heb zal ik eens een foto'tje van al die auto's hier make


Ohyes

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #57 Gepost op: 16 mei 2007, 21:53:27
Hey Meijvogel, Wat doe je in Gibraltar?
Ik ben iedere maand op Navalgrounds... (Kings Bastion).
Plenty Toyota's idd, ik geloof dat alle inkoop van de UN via Gibraltar loopt. Ze zijn in ieder geval allemaal wit!
Ik heb een foto van een trailer vol met lc70's maar ik kan hem alleen nergens uploaden.


Pritstift

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 16 mei 2007, 23:35:10
Nieuw voertuig voor reddingsbrigades, maakt onderdeel uit van mantelovereenkomst tussen Reddingsbrigades Nederland en Louwman & Parqui als Toyota-importeur.

Voor reddingsbrigadevoertuigen is de afgelopen jaren nogal wat veranderd ten opzichte van vroeger. Zo mag men sinds 2005 optische- en geluidssignalen voeren, is in overleg met BZK een striping vastgesteld en is de aanschaf van de voertuigen sinds eind 2006 BPM-vrij. Tenslotte zijn reddingsbrigades aangewezen als gelieerde van C2000.

In de nieuwe striping rijden nu zo'n 10 voertuigen rond. In totaal hebben reddingsbrigades zo'n 45 voertuigen. Met steun van de ANWB worden nu meer voertuigen gespoten en gestriped.
Luc


Luc,
Met steun van de ANWB worden nu meer voertuigen gespoten en gestriped
Voor welke brigade`s geld deze actie ?


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #59 Gepost op: 17 mei 2007, 09:27:36
Met steun van de ANWB worden nu meer voertuigen gespoten en gestriped
Voor welke brigade`s geld deze actie ?

Ik denk dat Zandvoort niet in aanmerking komt, maar de vraag is wel, wanneer die "friese vlag"-striping veranderd wordt naar de normale HV-striping. Want daar wordt het wel tyd voor.

Voor degene die op de hoogte willen blijven van de Zandvoortse vorderingen betreffende hun Land Rover Discovery 3, klik dan op de volgende link :http://zrbhvvoertuig.web-log.nl/de_nieuwe_6020_en_6030/

RR (heb suiker in de koffie, geen melk)
Elke hulpverlening start met communicatie.