Brandweerduiker overleden tijdens oefening - Urk 22-03-2007

Auteur Topic: Brandweerduiker overleden tijdens oefening - Urk 22-03-2007  (gelezen 32899 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #50 Gepost op: 23 maart 2007, 17:16:35
Ook namens mij veel sterkte bij dit verlies, voor zowel familie, kennissen, vrienden maar vooral zij die zich ingezet hebben om zijn leven te redden!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 23 maart 2007, 17:35:04
Hij is niet ter plaatse overleden!
Er wordt hier gezegt van wel
Ook zat hij niet bekneld maar zat hij ergens aan vast,


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #52 Gepost op: 23 maart 2007, 17:36:28
wat maakt het ook uit.. die duiker is dood en dat is al erg genoeg!! Veel sterkte aan alle nabestaanden gewenst..


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #53 Gepost op: 23 maart 2007, 17:41:01
:-X :-X :'( :'( ongeloof en verdriet. familie vrienden en collega's heel veel sterkte gewenst. en nu blijkt wel weer dat ons vak niet zonder gevaar is. ALLE BETROKKENEN STERKTE GEWENST VANUIT BRABANT.
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #54 Gepost op: 23 maart 2007, 17:46:07
Maakt veel uit,
Het was een duiker die ik ken en nog een collega ook :'( :-\

het is inderdaad afschuwelijk..

nogmaals mijn condoleances voor alle nabestaanden, laten we hopen dat de brandweer collega's dit ook een plaatsje kunnen gaan geven..


ambuboy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
Reactie #55 Gepost op: 23 maart 2007, 18:39:14
allereerst mijn diepste medeleven bij de familie van slachtoffer, bij de collega's en een ieder die op wat voor manier dan ook bij deze jonge brandweerduiker betrokken waren

@jeugdbrandweer, heel mooi dat je het weet, maar je kunt deze reactie beter achterwege laten, laat, als je het niet wil vertellen, ook achterwege dat je weet wat er gebeurd is;)
AMBUBOY


Karim

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 23 maart 2007, 18:53:01
Van de website :

Lubbert laat een vrouw en zoontje van één jaar achter.

 :-[ :-[ :-[


Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #57 Gepost op: 23 maart 2007, 19:27:56
Veel sterkte aan alle betrokkenen  :'(


basseman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #58 Gepost op: 23 maart 2007, 20:40:54
Dames en Heren,

Ik vindt het erg ongepast om op internet over dit soort zaken te discuseren!
Ik hoop daarom als een van de betrokkenen dat dit direct stopt! en dat deze topic stopt.

namens brandweer Flevoland

Hier wil ik toch op reageren. Ik snap dat voor direct betrokkenen alles teveel is. Volgens mij is er op de juiste momenten door moderators ingegrepen, en hoop ik dat ze dat blijven doen bij met name speculaties. Verder zie ik hier een collegiaal "shit"gevoel en daar is niets mis mee. Zolang er respect is....
'T is elke keer weer brandweer...


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #59 Gepost op: 23 maart 2007, 20:42:42
Hoi,

Ik ben het met het voorgaande bericht roerend eens. Laten we ophouden om hierover eindeloos te speculeren en discussieren. Er zijn professionals die dit tot de bodem gaan uitzoeken. Een nutteloos discussie tussen leden van een internetforum draagt niets bij aan het oplossen van de zaak. Het leidt eerder tot frustraties bij betrokkenen - het voorgaande bericht bewijst dit.

Een tijdje geleden heb ik een stevige discussie gevoerd met een aantal leden over een gijzeling van ambulancemedewerkers van de dienst waar ik werkzaam ben. Toen werd er ook over geschreven alsof men de wijsheid in pacht had. Er is nu iemand overleden en dit is al helemaal niet gepast. Ik kan mij wel heel erg goed indenken hoe de voorgaande spreker zich voelt.

Ik vind het jammer dat een aantal leden kennelijk niet de volwassenheid heeft om erin te zien dat dit een smakeloos vertoning is.

Moderators, verwijder alle ongepaste berichten a.u.b.

Mijn medeleving aan alle betrokkenen van dit afschuwelijk incident.

Carl Ashman
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon