Plaats hier foto's van Fietsen, Brommers en Scooters

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Fietsen, Brommers en Scooters  (gelezen 15590 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jwpots

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 3 mei 2007, 23:55:47
Een motor van de brandweer Maarssen.
Op deze motor heb je geen helmplicht zoals op een gewone motor.
Wel moet je een veiligheidsgordel om.





Groet
Johan


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #21 Gepost op: 4 mei 2007, 17:42:39
omg wat een gigantisch ding op het dak...  :o
had dan leds gebruikt ofzo  :-\
Politie Aspirant niveau 4


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 4 mei 2007, 17:48:12
Die waren in die tijd nog niet echt in de mode.

Eigenlijk is het gewoon een motor maar om nu een speciaal topic voor brandweermotoren te openen ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #23 Gepost op: 4 mei 2007, 18:43:26
Wordt, of is dat ding wel eens echt ingezet? Zo ja, zijn daar foto's van? Hoe is de inzetprocedure voor dat voertuig eigenlijk?
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 4 mei 2007, 18:53:16
Volgens mij betrof het toen een proef in Maarssen, volgens mij rijd dat ding nu niet meer ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 4 mei 2007, 18:56:54
Het brandweerkorps Hellevoetsluis heeft ook een aantal dienstscooters met brandweerstriping. Deze hebben geen roepnummer en ze worden ook niet ingezet, de scooters zijn er om de brandweermannen en vrouwen van vervoer te voorzien.



De scooters mogen overigens niet buiten Hellevoetsluis komen.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #26 Gepost op: 4 mei 2007, 20:14:50
En dat is twee keer dat je hem post ;)

Ik zag in Alphen aan den Rijn pas 3 gele scooters (politie) rijden. Twee van de drie agenten (1 man, twee vrouwen, de man en een vrouw bedoel ik) waren nogal 'stevig' waardoor het geheel er potsierlijk uit zag. Vind het niet echt respect afdwingen, neem dan de mountainbikers die er ook rijden, dat ziet er wel tof uit.

Helaas geen foto's van omdat ik niet zo'n held ben dat ik dat durf te vragen  ::)
*leegheid*


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #27 Gepost op: 4 mei 2007, 20:16:44
vind ik persoonlijk van de politiescooters sowieso en idd al helemaal als er een ietwat gezettere agent(e) op zit.
Politie Aspirant niveau 4


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #28 Gepost op: 5 mei 2007, 14:26:43
En dat is twee keer dat je hem post ;)

Ik zag in Alphen aan den Rijn pas 3 gele scooters (politie) rijden. Twee van de drie agenten (1 man, twee vrouwen, de man en een vrouw bedoel ik) waren nogal 'stevig' waardoor het geheel er potsierlijk uit zag. Vind het niet echt respect afdwingen, neem dan de mountainbikers die er ook rijden, dat ziet er wel tof uit.

Helaas geen foto's van omdat ik niet zo'n held ben dat ik dat durf te vragen  ::)

In Alphen tijden toezichthouders van de gemeente (BOA`s) op deze gele scooters. Heel het wagenpark van de gemeente is daar geel. Misschien omdat ze dezelfde broek en ook een wit overhemd dragen lijken ze wat veel op de politie.... maar ze zijn er niet van ;)


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #29 Gepost op: 5 mei 2007, 19:25:24
In Alphen tijden toezichthouders van de gemeente (BOA`s) op deze gele scooters. Heel het wagenpark van de gemeente is daar geel. Misschien omdat ze dezelfde broek en ook een wit overhemd dragen lijken ze wat veel op de politie.... maar ze zijn er niet van ;)
Kan ook. Ik fietste, zij reden langs, ik weet bijna zeker dat het politie was, (ze hadden ook dingen ( :P) op de schouders) maar ik ga ze niet uitgberid bekijken. Ik ontwijk politie liever  ::)

En dan nog vind ik het niet echt indrukwekkend staan  :)
*leegheid*