zee aan blauwe lichten

Auteur Topic: zee aan blauwe lichten  (gelezen 20575 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #30 Gepost op: 29 maart 2007, 19:01:52
De afspraak is dat sowieso al het blauw uit is, behalve het fend-off voertuig.
Helaas word dit niet altijd nageleefd...
Door de profesionele ringweg vaak (altijd) wel maar hier op de A6 heb ik alle voertuigen gewoon met blauw-blauw aan zien staan :|


Bart S

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 29 maart 2007, 19:05:07
Helaas word dit niet altijd nageleefd...
Door de profesionele ringweg vaak (altijd) wel maar hier op de A6 heb ik alle voertuigen gewoon met blauw-blauw aan zien staan :|

Tja, en dat los je helaas niet op door er zo'n mooie gele Nissan voor te zetten. Dat is meer een mentaliteits/opvoedings/scholing probleem...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #32 Gepost op: 29 maart 2007, 19:12:58
Tja, en dat los je helaas niet op door er zo'n mooie gele Nissan voor te zetten. Dat is meer een mentaliteits/opvoedings/scholing probleem...
Jep dat is inderdaar waar maar zo'n wagen is wel een mooi begin.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #33 Gepost op: 23 mei 2007, 20:42:29
Even terug komend op dat ene pitje op de nieuwe V50. Vind het zelf een beetje zielig staan. Leg dan een losse in de auto en gebruik deze waar nodig.
Ik snap toch al niet dat hier aan vast gehouden word. Als men dit zo veel beter/veiliger vind waarom hebben de voertuigen van RWS dan allemaal een grote oranje balk?

Verder mooi voertuig die V50. Die LED's in de grill (voertuig met lompe balk) zijn ook erg mooi.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #34 Gepost op: 23 mei 2007, 21:54:50
Lijkt mij wat onhandig een losse pit.
Dan kan je (lijkt mij vrij logisch) beter gewoon 1tje op het dak hebben!


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #35 Gepost op: 24 mei 2007, 19:52:18

Ik snap toch al niet dat hier aan vast gehouden word. Als men dit zo veel beter/veiliger vind waarom hebben de voertuigen van RWS dan allemaal een grote oranje balk?


wie vindt dit dan?, zou niet weten waarom het beter en veiliger zou zijn.
Nemo me impune lacessit


mallemiering

  • bevelvoerder, centralist MKB
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 580
    • GMK Zaanstreek/Waterland
Reactie #36 Gepost op: 1 december 2009, 10:50:36
Buiten het feit dat die regelgeving er is, kan ik me niet voorstellen dat het uitzetten van de lichten de file op de andere rijbaan verminderdt. Wij reden laatst met een aantal dienstvoertuigen achter een vrachtauto die lading verloor, waardoor er bouwafval op de rijbaan terecht kwam. We hebben de vrachtauto op de vluchtstrook gedirigeerd en stonden er zelf met 3 brandweervoertuigen (klein). Ondanks dat wij geen enkele blauwe of gele verlichting voerden, ontstond er op de andere baan een file van 9 km. Het probleem is dat mensen af gaan remmen omdat ze anders niet kunnen zien wat er aan de hand is. En dan maakt het niet uit wat er staat of welke verlichting er gevoerd wordt.
Assumption is the mother of all fuck-ups


Gast

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 1 december 2009, 11:21:23
Beste mallemiering, besef je wel dat je reageerde op een bericht van ruim 2 jaar geleden  ;)


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #38 Gepost op: 2 december 2009, 14:59:16
Beste mallemiering, besef je wel dat je reageerde op een bericht van ruim 2 jaar geleden  ;)

ja en ?  ::) moet toch kunnen, nieuwe inzichten, discussie tot leven brengen ?
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Gast

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 2 december 2009, 15:27:58
Heet jij mallemiering?  ;)