Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.

Auteur Topic: Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.  (gelezen 53816 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Zeer mooi!

Hopelijk wordt de oude HV de nieuwe AFO van Rotterdam Airport, maar dat zal wel niet... ;)
Wel belachelijk dat er rode lampen tussen zitten trouwens. Zo moeilijk is het toch niet, je aan de regels houden.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Zeer mooi!

Hopelijk wordt de oude HV de nieuwe AFO van Rotterdam Airport, maar dat zal wel niet... ;)
Wel belachelijk dat er rode lampen tussen zitten trouwens. Zo moeilijk is het toch niet, je aan de regels houden.
Vond ik ook al opvallend maar niet lelijk!...


Bron: brandweerhoofddorp.web-log.nl / Jeffrey Koper


Robin Hundman

  • Gast
Wel belachelijk dat er rode lampen tussen zitten trouwens. Zo moeilijk is het toch niet, je aan de regels houden.

Mwa, ik vind het niet belachelijk,
volgens mij was uit onderzoek gebleken dat rood beter zichtbaar was dan blauw dus waarom niet?
En ja, de één heeft de naam van kazerne op de zonneklep, de ander heeft dit en de ander heeft weer dat  8)


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Vond ik ook al opvallend maar niet lelijk!...

http://brandweerhoofddorp.web-log.nl/photos/uncategorized/09_12.jpg
Bron: brandweerhoofddorp.web-log.nl / Jeffrey Koper

Het is inderdaad goed gekeurd
en ook is gebleken dat een rode zwaailamp beter zichtbaar is !
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Het is inderdaad goed gekeurd
en ook is gebleken dat een rode zwaailamp beter zichtbaar is !
Toekomst weer rood-blauwe signalering? :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Mwa, ik vind het niet belachelijk,
volgens mij was uit onderzoek gebleken dat rood beter zichtbaar was dan blauw dus waarom niet?
En ja, de één heeft de naam van kazerne op de zonneklep, de ander heeft dit en de ander heeft weer dat  8)

Volgens mij is het nog altijd zo dat rood licht uitstralen aan de voorkant van het voertuig verboden is. Ik vind het mooi, het is misschien ook wel beter zichtbaar, maar het mag simpelweg niet. (Ze hebben in dit geval dan kennelijk ontheffing weten te krijgen, gezien de reactie van K3 media ???)
Dit is dus ff wat anders dan alleen je eigen stempel erop drukken, zoals naam op de zonneklep (dat vind ik ook erg mooi trouwens :)).
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Zeer mooi!

Hopelijk wordt de oude HV de nieuwe AFO van Rotterdam Airport, maar dat zal wel niet... ;)
Wel belachelijk dat er rode lampen tussen zitten trouwens. Zo moeilijk is het toch niet, je aan de regels houden.

Nee helaas niet , de oude HV blijft in de "meer"
Hij zal op de karzerne in Nieuw-Vennep gaan staan als 1ste uitruk voertuigen voor
hulpverningen in het zuiden van de Haarlemmermeer!!

Huidige HV681 Foto: Jeffrey Koper



[verwijderd door de beheerder]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Henkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
wat een machtig mooi ding 8)


fire dept vincent

  • Gast
jahh heb ik ff in mee gereden :D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Nee helaas niet , de oude HV blijft in de "meer"
Hij zal op de karzerne in Nieuw-Vennep gaan staan als 1ste uitruk voertuigen voor
hulpverningen in het zuiden van de Haarlemmermeer!!

Huidige HV681 Foto: Jeffrey Koper



Wel bijzonder, dan hebben ze in Nieuw Vennep twee voertuigen met E-One opbouw staan :). Dat zie je niet vaak in Nederland.

Nu we het toch over de TAS van Nieuw Vennep hebben... rode lampen ::) :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s