Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.

Auteur Topic: Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.  (gelezen 53781 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
:'(

## De laatste 24 uurs dienst voor de Hulpverleningsvoertuig HV381 ##

http://brandweerhoofddorp.wordpress.com/2011/12/14/uitrukken-woensdag-14-december/







Foto’s: Jeffrey Koper
Samen sterk in de hulpverlening!


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Jammer zeg, is toch één van de meest bijzondere brandweervoertuigen  :(


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Waar kan ik een bod doen?  ;D
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Gaat het voertuig nog ergens terug komen elders in de regio of in het land?
Brandweer Papendrecht


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Zelfs de bemanning van kazerne Hoofddorp heeft geen idee wat er mee gaat gebeuren.
Ze weten alleen dat ze er een HV2 met kraan voor terug krijgen, betreft de HV van Heemskerk
ACH & HBT


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Zelfs de bemanning van kazerne Hoofddorp heeft geen idee wat er mee gaat gebeuren.
Ze weten alleen dat ze er een HV2 met kraan voor terug krijgen, betreft de HV van Heemskerk

Blijft Heemskerk nog wel open?

Toch apart, Hoofddorp heeft voor een HV3 gekozen ivm de moeilijk bereikbare plekken in de verzorgingsgebied na de treinramp in 1992. Is de situatie zodanig aangepast dat het niet meer nodig is?


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
De geschiedenis van de HV 3 gaat al veel langer terug,kan me nog een foto herinneren van een half open Chevy cg GMC als hv daar en dat was eind 70 begin 80 er jaren.
Daarnaast heeft ProRail materialen om op moeilijke bereikbare plekken te komen.


BRW4120

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
  • Beheerder Meldkamer
Zelfs de bemanning van kazerne Hoofddorp heeft geen idee wat er mee gaat gebeuren.
Ze weten alleen dat ze er een HV2 met kraan voor terug krijgen, betreft de HV van Heemskerk

Niet helemaal correct. De HV van Haarlem Oost ( 570 ) staat op Hoofddorp.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Er was sprake van dat de HV van Heemskerk naar Hoofddorp zou gaan, echter nu hoor ik dat de HV van Heemskerk naar Haarlem-Oost gaat en de Hv van Haarlem Oost naar Hoofddorp is geschoven  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Het is niet de keuze van brandweer Hoofddorp geweest om deze HV weg te bezuinigen dit komt door de VRK en zijn materieel spreidingsplan. Hierin komt de HV3 van Hoofddorp helaas gewoon weg niet meer in voor.

Gekke keuze hadden ze net zo goed de HV van oost op zijn plek kunnen laten en de HV van Heemskerk in Hoofddorp neer kunnen zetten.
Al snap ik nog de keuze van deze spreiding niet gezien het feit dat kazerne Hoofddorp en Haarlem oost vlak bij elkaar liggen.

Dan zou je denk beter een HV op Hoofddorp en een HV op Velsen kunnen plaatsen.

Maar goed net als altijd de VRK kiest de weg die bewandeld gaat worden!
ACH & HBT