Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.

Auteur Topic: Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.  (gelezen 53971 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat de HW van Heemstede ook verplaats zou gaan worden naar een andere kazerne?"


Dat had ik ook gehoord, sterker nog ik had begrepen dat ie nu al niet meer uit rukt vanaf heemstede. Ik had vernomen dat ie naar heemskerk zou gaan maar dat men hem daar niet wilde en nou zou ie mogelijk naar hoofddorp of schiphol gaan. zoiets heb ik ergens opgevangen maar ik weet niet wat het echte plan is.

en dan 2 hoogwerkers op Hoofddorp???
ACH & HBT


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
De 344 rijdt nu met rode lampen in de V-lichtbalk. Overgezet van de 381?


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
De 344 rijdt nu met rode lampen in de V-lichtbalk. Overgezet van de 381?
;D
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Gaat het voertuig nog ergens terug komen elders in de regio of in het land?
je kan 'm kopen...  :(

BCA Autoveiling
Ford F550 6.0D 173KW
173 KW (235 PK), Diesel Automaat, 63707 km, 2007

(via Facebook Jeffrey Koper)
Samen sterk in de hulpverlening!


sylvester1986

  • Gast
De 344 rijdt nu met rode lampen in de V-lichtbalk. Overgezet van de 381?
Op de foto van BCA autoveiling heeft de 381 inderdaad geen Rode kappen meer en zoals jij al zei heeft de 344 de Rode kappen nu.
PRIO 1 TS 344 MET SPOED ONDERWEG NAAR MELDING VAN AUTOBRAND N201 HOOFDDORP
112hoofddorp


Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
en dan 2 hoogwerkers op Hoofddorp???

Ik heb gehoord dat de HW heemste naar velsen-zuid gaat en dat de AL velsen verkocht wordt.
En dat de HA velsen naar heemskerk gaat en de HV heemskerk gaat naar velsen toe.

VRK wil lekker gaan schuiven  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ik heb gehoord dat de HW heemste naar velsen-zuid gaat en dat de AL velsen verkocht wordt.
En dat de HA velsen naar heemskerk gaat en de HV heemskerk gaat naar velsen toe.

VRK wil lekker gaan schuiven  ;)

Er wordt veel gezegd, heel veel in de wandelgangen. Er gaat ook een versie dat de HW van Heemstede naar Velsen gaat en dat de ladder van Heemskerk wordt verkocht...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


BartvdB

  • Medewerker bij 2 Reddingsbrigades :)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
De HW heemstede staat nu op velsen, VRK wil de HW daar hebben, Mits velsen akkoord gaat, velsen wil daarintegen liever hun autoladder houden...Dus hij staat daar nu voor proef uit mijn hoofd, wat er met de autoladder velsen/heemskerk gebeurt weet ik niet


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Tsja, in de oude situatie is het met enige regelmaat voor gekomen dat de hoogwerker van Hoofddorp of van Heemstede prio1 naar de IJmond moest om daar bijstand te leveren. Met de verkoop van de hoogwerker Beverwijk missen ze daar een hoogwerker, zowel als blusplatform als voor andere zaken (sluizen, schepen etc.)

Er sneuvelen wat heilige huisjes binnen VRK, alles gaat vanuit de grote pot ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
je kan 'm kopen...  :(

BCA Autoveiling
Ford F550 6.0D 173KW
173 KW (235 PK), Diesel Automaat, 63707 km, 2007

(via Facebook Jeffrey Koper)

Overigens staat de 642 van Beverwijk daar ook in de etalage, evenals een oude oefen-TS van Haarlem.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening