Vrouw ramt met auto pui huisartsenpost

Auteur Topic: Vrouw ramt met auto pui huisartsenpost  (gelezen 2916 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUS®kring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Gepost op: 10 april 2007, 19:43:39
dinsdag 10 april 2007

Vrouw ramt met auto pui huisartsenpost
 

DORDRECHT Een 37-jarige vrouw uit Bleskensgraaf heeft gisteravond met haar auto de pui van de huisartsenpost in Dordrecht geramd. Ze was boos, omdat ze niet kon worden geholpen.

Volgens Heleen van Pelt, directeur van de huisartsenpost, was de vrouw verward. ,,Ze zat in de wachtkamer met kinderspeelgoed te spelen. De huisartsen konden haar niet helpen, maar ze wilde telefonisch contact met een medewerker van de Grote Rivieren.’’

Dat gesprek liep niet zoals de 37-jarige had gehoopt. ,,Ze werd kwaad en verliet de post. Nog geen minuut later ramde ze met haar auto de pui.’’

De vrouw was niet gewond. ,,En gelukkig ook geen medewerkers of patiënten van de huisartsenpost. Ik kan nu denk ik zo mild zijn, omdat het goed is afgelopen.’’

Op het moment dat de vrouw achteruit met de auto tegen voorgevel van de huisartsenpost reed, zag een baliemedewerkster dit aankomen. ,,Er stonden toen drie mensen in het halletje,’’ zegt Van Pelt. ,,Doordat de baliemedewerkster deze mensen snel de wachtkamer instuurde, heeft ze kunnen voorkomen dat zij gewond raakten.’’

Een ambulancebroeder (Meditaxi chauffeur) reageerde op het gegil van de medewerksters. ,,Ik ben gelijk naar buiten gerend,’’ zegt de man, die niet met zijn naam in de krant wil. ,,Toen zag ik dat ze haar auto vervolgens tegen het bushokje had geparkeerd en wegrende. Ik ben achter haar aan gegaan en kon haar overdragen aan de politie.’’






[verwijderd door de beheerder]


service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1 Gepost op: 10 april 2007, 19:44:32
Bron....  ::)


leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUS®kring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Reactie #2 Gepost op: 10 april 2007, 19:49:34
het (besloten) personeelsgedeelte van Meditaxi.
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-