VRT voertuigen

Auteur Topic: VRT voertuigen  (gelezen 151473 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #120 Gepost op: 4 oktober 2010, 09:49:14
Ja en nee. Inderdaad eerder over gesproken, maar het zijn stickers.

Vanwaar dan de keuze voor deze (niet al te mooie) stikkers? Buiten het feit dat lichtmetalen velgen ook een functie hebben om warmte goed af te voeren, maken een mooie set velgen ook de auto.  998765
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #121 Gepost op: 4 oktober 2010, 10:46:19
Vanwaar dan de keuze voor deze (niet al te mooie) stikkers? Buiten het feit dat lichtmetalen velgen ook een functie hebben om warmte goed af te voeren, maken een mooie set velgen ook de auto.  998765
Omdat er een stalen plaat achter zit, waardoor je geen voorwerpen "in" de velgen kan steken...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #122 Gepost op: 4 oktober 2010, 11:52:33
@ Kmarfan,

thxs voor het antwoord, deze auto's worden dus blijkbaar gebruikt in situaties waar langzaam wordt gereden of stil wordt gestaan? Anders lukt het ws niet een staaf tussen de spaken te steken. Dan is een stikker uiteraard mooier als een stalen plaat en verklaard waarom ik die velgen er zo plat uit zien.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #123 Gepost op: 4 oktober 2010, 11:58:29
Klopt, bij Prinsjesdag bijvoorbeeld stond op zo goed als elke toegangsweg naar de route zo`n Tourareg dwars over de weg.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #124 Gepost op: 4 oktober 2010, 16:22:54

Wat is er bij het voertuig met kenteken 26-ZH-VF anders dan bij de andere voertuigen dan? Die spatborden lijken volgens mij hetzelfde. Ik zie geen verschil met de rest.

Dan moet je nog maar even goed kijken ...

Omdat er een stalen plaat achter zit, waardoor je geen voorwerpen "in" de velgen kan steken...

De banden en velgen van dit voertuig zorgen er voor dat je ook na een aanslag nog kunt rijden, een essentieel onderdeel daarvan is de stalen velg. Heeft niet zoveel te maken met het ''voorwerpen'' tussen de velg steken. Overigens heeft de Mercedes G wel gewoon ''normale'' velgen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112RW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #125 Gepost op: 7 oktober 2010, 15:01:57
Vraagje: die VRT die voor de Politieacademie rijdt, rijdt die ook zonder regionaam voorop? Of staat er Politieacademie op de motorkap?

Er staat geen Regionaam op Politieacademie op dit voertuig. Voertuig zou bij stukken of schade zo omgeruild kunnen worden met b.v. een andere Touareg.
Opbouw is gelijk aan de andere voertuigen. Echter mist b.v de Mercedes led-signalering in de grill.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #126 Gepost op: 7 oktober 2010, 19:27:06
Er staat geen Regionaam op Politieacademie op dit voertuig. Voertuig zou bij stukken of schade zo omgeruild kunnen worden met b.v. een andere Touareg.
Opbouw is gelijk aan de andere voertuigen. Echter mist b.v de Mercedes led-signalering in de grill.

Dank!
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #127 Gepost op: 7 oktober 2010, 21:19:11
Dank!

Ter aanvulling,

Dienst: Politieacademie
Afdeling: Verkeer en Domein opleiding VRT Rij-opleiding
Kenteken lesvoertuig: 32-HVD-8
Bijzonderheden: Gewicht 4600 kg, waarde 400.000 euro. Dubbele bediening.

 8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112RW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #128 Gepost op: 7 oktober 2010, 23:49:23
Ter aanvulling,

Dienst: Politieacademie
Afdeling: Verkeer en Domein opleiding VRT Rij-opleiding
Kenteken lesvoertuig: 32-HVD-8
Bijzonderheden: Gewicht 4600 kg, waarde 400.000 euro. Dubbele bediening.

 8)

Het voertuig waar wij de opleiding mee hadden had een Z kenteken. Volgens een mede cursist hebben alle VRT voertuigen dubbele bediening (alleen de rem).


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #129 Gepost op: 8 oktober 2010, 00:01:08
Het voertuig waar wij de opleiding mee hadden had een Z kenteken. Volgens een mede cursist hebben alle VRT voertuigen dubbele bediening (alleen de rem).

Ik had even het PolitieAcademieblad er bij gepakt, daarin werd de 32-HVD-8 overgedragen door BiZa LFR aan de PolitieAcademie. Gezien de kilometers zullen ze deze dan inderdaad ook wel ruilen. Er stond specifiek bij vermeld dat hij was voorzien van dubbele bediening, iets wat volgens mij in de andere Tourareg's niet (standaard) zit.
Een ''les-setje'' is in nog geen half uur in te bouwen als het goed is  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !