VRT voertuigen

Auteur Topic: VRT voertuigen  (gelezen 150784 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #180 Gepost op: 1 mei 2012, 16:36:53
Waar was dit? Was het in de buurt van Bilthoven ? Dat zou het grote aantal VRT voertuigen verklaren dat ik zag toen ik daar met de trein passeerde vorige week.

Koninginnedag Veenendaal, ligt dus redelijk in de buurt bij Bilthoven.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #181 Gepost op: 1 mei 2012, 18:25:38
In elk geval 1 van de foto's is gemaakt in de omgeving van Rhenen.

Als ik zou moeten gokken: de VRT voertuigen zijn ingezet als "verplaatsbare weg blokkade" om het gebied rondom de koninklijke familie af te schermen.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #182 Gepost op: 1 mei 2012, 20:47:53
In elk geval 1 van de foto's is gemaakt in de omgeving van Rhenen.

Als ik zou moeten gokken: de VRT voertuigen zijn ingezet als "verplaatsbare weg blokkade" om het gebied rondom de koninklijke familie af te schermen.

Allemaal in Veenendaal gemaakt hoor!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #183 Gepost op: 1 mei 2012, 20:55:23
Volgens mij is het niet een normaal iets dat de Mercedes VRT's LED's hebben. Ik heb ze nog alleen gezien met de oude draaiers in de balk en witte strobe's in de koplampen ;)


Ja dat is het (inmiddels) wel. Alle (oude) G-klasse's zijn omgebouwd zodat ze aan de nieuwe eisen voldoen. Zou ook raar zijn, voertuigen van het LFR die niet voldoen aan de eisen die zij (mede) hebben opgesteld (zie o.a. blz. 7 van dit topic)  ;)
Dat de stopbordjes verdwenen zijn heeft te maken met de scherpe uitstekende delen (alsdus de verklaringen op pagina 6 van dit topic). Die zitten, net als bij de Touareg's in de zonnenklep.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #184 Gepost op: 1 mei 2012, 21:06:07
Bedankt O0
Dat de stopbordjes verdwenen zijn heeft te maken met de scherpe uitstekende delen (alsdus de verklaringen op pagina 6 van dit topic). Die zitten, net als bij de Touareg's in de zonnenklep.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #185 Gepost op: 4 mei 2012, 17:23:23
Ik zag bij een artikel op regio15.nl een nieuwe Touran van de Dynamische Diplomatieke Surveillance van de politie Haaglanden. Weet iemand of dit voertuig een aanvulling is, of dat er voertuigen zijn vervangen?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #186 Gepost op: 4 mei 2012, 17:37:00

Dienst : DDS
Afdeling/Buro : -
Soort voertuig : bewakingsvoertuig
Merk : Volkswagen
Type : Touareg
Kenteken : 22-ZN-NK
Bijzonderheden:


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #187 Gepost op: 5 mei 2012, 14:38:52
Ik zag bij een artikel op regio15.nl een nieuwe Touran van de Dynamische Diplomatieke Surveillance van de politie Haaglanden. Weet iemand of dit voertuig een aanvulling is, of dat er voertuigen zijn vervangen?

Aangezien de andere drie nog in dienst zijn, denk ik dat dit een aanvulling is.

Grtz,
Marcel


busfoto.nl

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #188 Gepost op: 14 november 2012, 18:22:10
Een voertuig van het Verscherpt Rijdend Toezicht rijdt met enige spoed over de N412 tussen de A28 en De Bilt. Enkele minuten daarvoor reed er ook een Mercedes-Benz G-Klasse van het VRT dezelfde kant op. Die wagens zie je nooit in Utrecht.

Verscherpt Rijdend Toezicht prio1 De Bilt


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #189 Gepost op: 14 november 2012, 19:21:29
Weet iemand hoe het zit met de vervanging van de Touareg's en of ze daar überhaupt al aan toe zijn? Aangezien de eerste voertuigen van begin 2008 zijn en dus al bijna 5 jaar oud plus dat ze aardig wat kilometers wegdraaien.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !