(anti)kraakwacht

Auteur Topic: (anti)kraakwacht  (gelezen 2616 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firechief010

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Gepost op: 10 mei 2007, 14:23:47
Als repressieve dienst kun je verrast worden door tijdleijke bewoning in leegstaande panden, zgn (anti) kraakwacht.

Als preventieve afdeling proberen we dit zo veel mogelijk te beperken of in ieder geval doorgeven aan de repressieve dienst.
Maar we zijn nog op zoek naar duidelijke richtlijnen.

Wie oh wie heeft een beleidstuk / rapportage of notitie hierover ?

zo ja, dan kan je dit sturen naar : dvandewatering@heemstede.nl




fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2007, 21:02:55
theoretisch gezien leuk om dit door te geven aan de repressieve dienst. beetje stad heeft diverse van dit soort panden en ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd! hier hebben ze geloof ik bijna overal een raamposter met antikraak erop.

zelfde voor zuurstofflessen in de woning. ja klopt moeten ze melden als ze die in huis hebben maar er is niemand (uitzonderingen bevestigen de regel!) geeft door dat ze weer weg zijn. conclusie er word niets mee gedaan. je komt hem vanzelf tegen. (ook die gasfles van de camping die niet in de stalling mag staan!)


Firechief010

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2007, 09:52:23
Oke, een raamposter ?

En wie geeft dat door aan de brandweer zodat de posters geplaatst kunnen worden ??


Zuurstofflessen in huis werd hier eerst doorgegeven naar de RAC, maar nu wordt enkel gevraagd om een sticker op de deur te plaatsen vd woning.


McFozzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
  • OBM + AHBM-Preventie
Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2007, 16:33:38
Oke, een raamposter ?

En wie geeft dat door aan de brandweer zodat de posters geplaatst kunnen worden ??


Ehh... Niet volgen kunnen zin......  ;D

Iemand hangt gewoon een poster achter zijn raam met "Dit pand wordt bewoond door..."