Gorilla Bokito ontsnapt in dierentuin Blijdorp - Rotterdam 18-05-2007

Auteur Topic: Gorilla Bokito ontsnapt in dierentuin Blijdorp - Rotterdam 18-05-2007  (gelezen 41878 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
*leegheid*


JeanBateau

  • Gast
Hadden vanmiddag bij de Koen en Sandershow een lied over Bokito op de wijs van Nikita


Karim

  • Gast
Wat een na-aaper zeg  :D


Orang-oetan ontsnapt in dierentuin.

In een Taiwanese dierentuin in de zuidelijke stad Kaohsiung is een orang-oetan ontsnapt. Het dier brak uit zijn kooi en liep een restaurant binnen. Daar brak paniek uit toen hij een aantal tafels omgooide, maar niemand raakte gewond.

Uiteindelijk werd de aap door een verzorger met een verdovingspijl neergeschoten. In dezelfde dierentuin werd zes weken geleden de arm van een dierenarts afgebeten door een krokodil.

Bron: Herald Tribune


paul_hartog

  • Gast
hahah ja zeg dat :)

nu net weer word er verteld dat die vrouw bang is dat die aap het ziekenhuis binnen komt.

vaag verhaal
mevrouw kan wel een schadeclaim indienen en zegt nog steeds zeggen dat ze de aap nog lief vind.

maar als je die beelden zo ziet dan zie je ook dat die aap heel boos is door haar getreiter.
en dat doet zo'n beest niet zomaar.
Ze heb em gewoon uitgelokt :-X


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Gewoon helemaal afschaffen die dierentuinen en circussen ;)
Precies, laten we alle dierensoorten alleen in het wild leven waarvan er dan enkele tientallen binnen een paar jaar zijn uitgestorven! Wat een briljant plan.  :-X ::)

hahah ja zeg dat :)

nu net weer word er verteld dat die vrouw bang is dat die aap het ziekenhuis binnen komt.

vaag verhaal
mevrouw kan wel een schadeclaim indienen en zegt nog steeds zeggen dat ze de aap nog lief vind.

maar als je die beelden zo ziet dan zie je ook dat die aap heel boos is door haar getreiter.
en dat doet zo'n beest niet zomaar.
Ze heb em gewoon uitgelokt :-X
De aap vind ze lief, maar haar beurs vind ze toch liever inderdaad...  :-\


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Dat is nieuws, dat ieder dier in een dierentuin/circus op uitsterven staat? ;)
*leegheid*


fire dept vincent

  • Gast
hahah ja zeg dat :)

nu net weer word er verteld dat die vrouw bang is dat die aap het ziekenhuis binnen komt.

vaag verhaal
mevrouw kan wel een schadeclaim indienen en zegt nog steeds zeggen dat ze de aap nog lief vind.

maar als je die beelden zo ziet dan zie je ook dat die aap heel boos is door haar getreiter.
en dat doet zo'n beest niet zomaar.
Ze heb em gewoon uitgelokt :-X

Ja vind ik ook O0  Ik heb beelden gezien bij Jensen, en daar is het te zien dat die vrouw de aap gewoon aan het uitdagen is ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Dat is nieuws, dat ieder dier in een dierentuin/circus op uitsterven staat? ;)
Je leest niet goed, ik zeg niet ieder dier maar enkele tientallen.... Veelal worden dieren met liefde verzorgd en hebben ze het goed, in het wild worden ze gelijk massaal afgeschoten. Sommige leven niet eens meer in het wild!(Ik praat nu even over dierentuinen).


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
hahaha waar komt deze vandaan/

Radio Vernonica, heb het net een paar uur geleden gehoort ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Je leest niet goed, ik zeg niet ieder dier maar enkele tientallen.... Veelal worden dieren met liefde verzorgd en hebben ze het goed, in het wild worden ze gelijk massaal afgeschoten. Sommige leven niet eens meer in het wild!(Ik praat nu even over dierentuinen).
Daar heb je gelijk in, maar, maak er dan een reservaat in met verschillende 'biotopen' en niet dieren achter hekjes en veel commercieel gedoe.
*leegheid*