Grote brand winkelcentrum in aanbouw - Spijkenisse 03-06-2007

Auteur Topic: Grote brand winkelcentrum in aanbouw - Spijkenisse 03-06-2007  (gelezen 7679 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sajo

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 3 juni 2007, 21:10:15
Dat vermoedde had ik al , er werd niks meer bij gealarmeerd.
Nu nog zien wat de echte omvang was van dit brandje.
Aangezien je tegenwoordig niet meer aankan van de snelle (grote)opschaling.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #11 Gepost op: 3 juni 2007, 21:39:34
Viel allemaal reuze mee. De rookontwikkeling was al in Barendrecht te zien. Nabij de spijkbrug ook de vlammen. Dakbedekking brand goed...tis alleen ook zo uit. Ter plaatse was er geen rookwolkje meer te zien ??? :'(
Opschaling was vooral ivm de locatie van de brand.


Jeffrey-Jacobs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Reactie #12 Gepost op: 3 juni 2007, 22:06:13
Zal die grote brand niet zijn geweest vanwege het ontploffingsgevaar van die gasflessen en ontruiming van ongeveer 30 huizen  8)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #13 Gepost op: 3 juni 2007, 22:16:25
En wat denk jij dat er valt onder de locatie van de brand ;)

Ohja en die dertig huizen...maak er daar maar 5 van ;)


Jeffrey-Jacobs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Reactie #14 Gepost op: 3 juni 2007, 22:18:14
achja op de scanner was er iets van 30 tehoren maargoed dat is die MKA heah die graag overdrijft. Maargoed het viel idd wel mee zoals ik vernomen heb.


Ferrari_F50

  • Gast


Jeffrey-Jacobs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Reactie #16 Gepost op: 3 juni 2007, 22:36:01
Hey alwin mooie foto's hoor maar die rook ontwikkeling zal wel door het Teer komen wat op het dak lag ckr maargoed heb jij nog enig idee hoe groot die nou werkelijk was ?


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 3 juni 2007, 22:46:39
Hey alwin mooie foto's hoor maar die rook ontwikkeling zal wel door het Teer komen wat op het dak lag ckr maargoed heb jij nog enig idee hoe groot die nou werkelijk was ?

De vlammen waren goed zichtbaar hoorde ik van meerdere omwonende, maar volgens mij viel het mee. Gelukkig woonde er nog geen mensen in het pand waar de brand uitbrak, anders was de ravage groter geweest. Alles was nog in aanbouw. Helaas voor de Gemeente Spijkenisse, nu gaat de oplevering van de woningen in September niet meer door.


sajo

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 3 juni 2007, 22:51:29
achja op de scanner was er iets van 30 tehoren maargoed dat is die MKA heah die graag overdrijft. Maargoed het viel idd wel mee zoals ik vernomen heb.

Even voor de duidelijkheid.

MKA= meldkamer AMBULANCE.
En overdrijven??  politie he ZUCHT!!!!  >:(


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 3 juni 2007, 22:54:10
Spijkenisse is altijd zo rustig, maar als er dan ook iets gebeurt staat heel Spijkenisse op zijn kop. Het lijkt wel of iedereen dan opeens opstaat. Het was enorm druk met kijkers. Maar dat is ook niet zo gek als je de rookpluimen vanuit Rotterdam al kon zien.