Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Auteur Topic: Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?  (gelezen 83611 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #30 Gepost op: 23 augustus 2007, 22:40:07
Omdat er gevraagd word Kan dat? Oftewel persoonlijke meningen, anders had er wel gestaan MAG dat ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #32 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:29:15
http://www.dumpert.nl/mediabase/24458/775292b2/tongpiercing_bij_motoragent.html  :-X

Denk dat dit fillmpje weinig toe kan voegen aan de discussie of je wel of geen piercings mag dragen bij de politie. Dat de diender commentaar krijgt op zijn piercing zegt meer over het groepje Marokkanen dan over de diender zijn tongpiercing.
Je haren gaan er toch telkens weer van overeind staan als je het gedrag van de jongeren ziet ten opzichte van de diender.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:40:57
Denk dat dit fillmpje weinig toe kan voegen aan de discussie of je wel of geen piercings mag dragen bij de politie. Dat de diender commentaar krijgt op zijn piercing zegt meer over het groepje Marokkanen dan over de diender zijn tongpiercing.
Je haren gaan er toch telkens weer van overeind staan als je het gedrag van de jongeren ziet ten opzichte van de diender.

Vreselijk dat filmpje ik erger me rot aan dat "zoort personen"  :-X  >:(

tong-piercing vind ik nog wel kunnen komt toch (BIJNA) nooit voor O0


Karim

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:43:10
Je haren gaan er toch telkens weer van overeind staan als je het gedrag van de jongeren ziet ten opzichte van de diender.

Dienders die zelf ook gaan schelden en o.a. met kreten als "teringlijer" gaan gooien getuigen ook niet echt van proffesionalisme, die agent zou beter moeten weten.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:50:29
Dienders die zelf ook gaan schelden en o.a. met kreten als "teringlijer" gaan gooien getuigen ook niet echt van proffesionalisme, die agent zou beter moeten weten.

Eens. O0  ik denk dat je daar alleen maar meer agressie mee opwekt  (en ook met die "bedreigingen" zoals: dan nemen we je mee en dan....)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #36 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:52:01
Het mag duidelijk zijn, dat in dit soort situatie's het erg prettig is, als er op deze manier het bloed onder je nagels vandaan word gehaald. Ik ken zat mensen die al andere handelingen hadden verricht, lees trouwens ook even de onderstaande meningen op dumpert.nl, zegt genoeg lijkt mij.

Enne @ brwm vincent, die (volgens jouw) bedreigingen zijn, zijn gewoon uitvoering van de eerder opgelegde vordering, en dan gaan ze ook mee.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:55:14
daarom heb ik ze al onder aanhaaltekens gezet. want is natuurlijk niet echt een bedreiging maar komt voor de jongeren (lijkt mij) bedreigend over  ;)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #38 Gepost op: 24 augustus 2007, 19:58:35
Mijn mening over dit soort varkens zal altijd hetzelfde blijven mede door dit filmpje. Heb er even geen andere woorden voor. Maar over de tongpiercing, vind ik wél kunnen. Ik weet het niet, het is niet zichtbaar van buitenaf. Maar goed ik heb ook een mening over een tongpiercing (in postitieve zin)  :|

Bedreigend over komen op de jongeren? Wat zullen die opkijken zeg van dat woordje. Laten we nou geen respect gaan tonen voor dat soort tuig.  :-X


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:01:37
Mijn mening over dit soort varkens zal altijd hetzelfde blijven mede door dit filmpje. Heb er even geen andere woorden voor. Maar over de tongpiercing, vind ik wél kunnen. Ik weet het niet, het is niet zichtbaar van buitenaf. Maar goed ik heb ook een mening over een tongpiercing (in postitieve zin)  :|

Bedreigend over komen op de jongeren? Wat zullen die opkijken zeg van dat woordje. Laten we nou geen respect gaan tonen voor dat soort tuig.  :-X

ik geef je helemaal gelijk  O0 O0