Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Auteur Topic: Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?  (gelezen 83632 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fire dept vincent

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:04:39
commentaar onder het filmpje komt daar ook wel een beetje op neer ;) alleen somig tekst is een beetje discriminerend


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #41 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:20:45
Dat zie ik hier ook weer, duss..  :|


Karim

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:29:32
Wat zullen die opkijken zeg van dat woordje. Laten we nou geen respect gaan tonen voor dat soort tuig.  :-X

Geen respect tonen maar zelf wel respect eissen...  ::)

Een agent hoord gewoon niet met dat soort scheldwoorden te gooien, zouden die jongeren dat doen dan zouden ze gelijk op de bon geslingerd worden, niet echt eerlijk of wel dan...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #43 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:36:35
Ik zou bijna zeggen werden ze maar op de bon geslingerd. Helaas geen vervolg van ná de 5 minuten. Ik kan het in 2 punten begrijpen: de manier van Karim, en de manier van de agent die zwaar geiiriteerd raakt van die koters en toch even wat 'kwijt moet'.

@ 'brwm-vincent' (om nog bij het pierc. onderwerp te blijven): dus als meerdere agenten tongpiercings zouden hebben dán zou het niet meer kunnen. Beetje raar?


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:39:42
Ik zou bijna zeggen werden ze maar op de bon geslingerd. Helaas geen vervolg van ná de 5 minuten. Ik kan het in 2 punten begrijpen: de manier van Karim, en de manier van de agent die zwaar geiiriteerd raakt van die koters en toch even wat 'kwijt moet'.

@ 'brwm-vincent' (om nog bij het pierc. onderwerp te blijven): dus als meerdere agenten tongpiercings zouden hebben dán zou het niet meer kunnen. Beetje raar?

nee ;)  :P  Ik bedoel hier mee te zeggen dat we ons niet om (zo een klein dingentje) druk moeten maken dat amper voor komt  O0 (dat is mijn mening 8))


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #45 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:51:28
Al heeft oom agent er 6. Als het mag van de Nederlandse wet, heeft de burger daar niets mee te maken. Die moet gewoon doen wat er van hem gevraagd wordt, dáár gaat het om. Dat oom agent tegenwoordig steeds meer de pispal is van de maatschappij is gewoon gênant te noemen. Dit soort mensen verdienen respect omdat zij het vuile werk van de maatschappij op mogen knappen, terwijl ze met handen en voeten gebonden zijn door de wet. Mét of zonder piercings...  :|


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #46 Gepost op: 24 augustus 2007, 23:26:06
Wat vinden jullie van een politieagent(e) met littekens die daar niet zomaar zijn gekomen, maar door automutilatie? Het hoeven niet per definitie heel opvallende littekens te zijn. (Of zoiemand capabel is voor dat vak is discutabel en daar wil ik het nu net even níet over hebben ;))
*leegheid*


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #47 Gepost op: 24 augustus 2007, 23:33:02
Wat vinden jullie van een politieagent(e) met littekens die daar niet zomaar zijn gekomen, maar door automutilatie? Het hoeven niet per definitie heel opvallende littekens te zijn. (Of zoiemand capabel is voor dat vak is discutabel en daar wil ik het nu net even níet over hebben ;))

Volgens mij hebben we het hier over lichaamsversieringen. Een discussie over bovenstaand is dus hier off-topic.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #48 Gepost op: 24 augustus 2007, 23:35:42
Sorry hoor, het was zomaar een vraag die in me opkwam  :-X
*leegheid*


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #49 Gepost op: 24 augustus 2007, 23:49:10
nou ik vind dat die motoragent nog heel erg geduldig en kalm gebleven is hoor, valt me nog mee dat ie rustig op zn motor blijft zitten,