112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 271516 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #580 Gepost op: 29 mei 2013, 22:51:16
Citaat van: Haageneesch link=msg=1167818 date=1369857957
Ik snap de link niet met dit topic? Of in welke touran zitten er als standaard uitrusting al dranghekken?

Wanneer de politie hier in de omgeving een pd afgezet wil hebben dan nemen ze hiervoor contact op met van Amerongen. Deze komen dan bouwhekken plaatsen zoals hier:



Door middel van die hekken ben je 100% zeker dat het niet gaat gebeuren dat kinderen so's te zien krijgen.
Wanneer het om dodelijk afloop gaat is dit natuurlijk een fijne actie.

Wanneer er op de snelweg een ongeval is gebeurd worden ze ook geplaatst ter voorkoming van de kijkersfile...
Waar veelal ook nog wel eens 112 cowboys in de file staan en dan extra langzaam gaan rijden om dat ene fotootje van het ongeval te kunnen schieten... al moeten ze hun smartphone in de hand er voor houden...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #581 Gepost op: 29 mei 2013, 22:54:28
 98uiye

Er staat toch niet binnen 10 minuten een commercieel team met dranghekken klaar bij een dodelijke aanrijding? Dan komt de eerste ambulance net aan... meestal zijn de fotografen er met max. 10 minuten. Dan ga je mij niet vertellen dat er al mannetjes met schermen lopen. Incidenten zoals aangetroffen overleden personen is een ander verhaal; eer dat de pers daarvan op de hoogte is worden de schermen meestal al weer weggehaald....


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #582 Gepost op: 29 mei 2013, 23:01:30
Citaat van: Haageneesch link=msg=1167865 date=1369860868
98uiye

Er staat toch niet binnen 10 minuten een commercieel team met dranghekken klaar bij een dodelijke aanrijding? Dan komt de eerste ambulance net aan... meestal zijn de fotografen er met max. 10 minuten. Dan ga je mij niet vertellen dat er al mannetjes met schermen lopen. Incidenten zoals aangetroffen overleden personen is een ander verhaal; eer dat de pers daarvan op de hoogte is worden de schermen meestal al weer weggehaald....

Maar vaak is de politie er wel als eerste en weten wel dan wel of er een specifiek onderzoek moet gaan plaatsvinden.
Ambu tp en daarna VA tp
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #583 Gepost op: 30 mei 2013, 00:19:23
Citaat van: thetwin84 link=msg=1167862 date=1369860676
Wanneer de politie hier in de omgeving een pd afgezet wil hebben dan nemen ze hiervoor contact op met van Amerongen. Deze komen dan bouwhekken plaatsen zoals hier:



Door middel van die hekken ben je 100% zeker dat het niet gaat gebeuren dat kinderen so's te zien krijgen.
Wanneer het om dodelijk afloop gaat is dit natuurlijk een fijne actie.

Wanneer er op de snelweg een ongeval is gebeurd worden ze ook geplaatst ter voorkoming van de kijkersfile...
Waar veelal ook nog wel eens 112 cowboys in de file staan en dan extra langzaam gaan rijden om dat ene fotootje van het ongeval te kunnen schieten... al moeten ze hun smartphone in de hand er voor houden...
onzin bericht.....gebeurt zelden dat deze hekken voor standaard situaties in worden gezet. Mij langdurige onderzoek locaties zoals moorden en dergelijk zie je ze sneller dan een dodelijke aanrijding. overigens heeft de politie zelf ook haakarmvoertuigen met dranghekken. back topic?
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #584 Gepost op: 30 mei 2013, 00:26:34
Citaat van: thetwin84 link=msg=1167870 date=1369861290
Maar vaak is de politie er wel als eerste en weten wel dan wel of er een specifiek onderzoek moet gaan plaatsvinden.
Ambu tp en daarna VA tp
Maar vaak... Ik ben bij veel ongelukken ter plaatse geweest, kort na de melding... maar wat jij in dit topic zegt komt echt met niets overeen. Afgelopen 3 jaar heb ik 1 keer 'schermen' gehad (hebben een kwartier gestaan :|) bij een dodelijke aanrijding. Midden in de nacht, puur om de pers op afstand te houden. 3 fotocamera's en 1 videoman. Afzetting met prio1 (en dan bedoel ik ook mét toeters en bellen) ter plaatse gekomen vanuit Den Haag.
Citaat van: thetwin84 link=msg=1167870 date=1369861290
(...)daarna VA tp
Oh, en wie/wat/hoe/waar/wanneer is 'VA'?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #585 Gepost op: 30 mei 2013, 08:11:22
Citaat van: Haageneesch link=msg=1167932 date=1369866394
Oh, en wie/wat/hoe/waar/wanneer is 'VA'?

Van Amerongen? :)


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #586 Gepost op: 30 mei 2013, 14:36:52
Neen, nog nooit gezien. Ook niet een of ander afzettingsbedrijf.


SjoerdvR

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 352
    • Mijn fotografie site
Reactie #587 Gepost op: 30 mei 2013, 18:29:48
Zou het een spelfout zijn? een O'tje ter plaatse?

Klinkt logisch:

Maar vaak is de politie er wel als eerste en weten wel dan wel of er een specifiek onderzoek moet gaan plaatsvinden.
Ambu tp en daarna VOA tp


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #588 Gepost op: 30 mei 2013, 18:31:39
Citaat van: SjoerdvR link=msg=1168138 date=1369931388
Zou het een spelfout zijn? een O'tje ter plaatse?

thetwin84 heeft het een paar keer over Van Amerongen gehad, zodoende lijkt de kans klein dat VOA bedoeld wordt. Maar is uiteraard wel een mogelijkheid O0


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #589 Gepost op: 1 juni 2013, 14:47:32
Afgelopen donderdag bij een incident binnenshuis in Rijssen enorm veel kijkers. Politie was erg geďrriteerd. Zo zie je maar, het zijn niet altijd de fotografen die het verkeerd doen  ;)


@Supernova1981


@gertjanquint