112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 272450 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #680 Gepost op: 11 juli 2013, 18:33:12
Ah, een agent in opleiding. Nou, dan genees je snel genoeg van het filmpjes schieten i.i.g. Geef het wat tijd.  O0


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #681 Gepost op: 11 juli 2013, 19:34:34
Iedereen een veiligheidshesje aan? Dat lijkt me helemaal niet slim. Dan heb je dus naast een hulpverlenigsvoertuig met spoed ook een stuk of zeven jongens met hesjes aan (half) op de weg lopen. Dat kan voor verkeersdeelnemers aardig afleidend zijn.

En is die verkeerssituatie die jullie schijnen te kennen hetzelfde wanneer er een HVvoertuig met spoed langsracet?

Als je dan toch blijft filmen, blijf dan gewoon lekker op de stoep staan. Het kan zomaar zijn dat je door een kleine inschattingsfout niet dat schokkerige filmpje van een ambulance met spoed hebt, maar wél onder een auto ligt.

Daarnaast vraag ik me af: ben je nou een persfotograaf (zoals je wel aangeeft in je profiel) of een 112-spotter? Of doe je het beiden?


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #682 Gepost op: 11 juli 2013, 19:56:53
Citaat van: Dinges link=msg=1182616 date=1373560392
Ah, een agent in opleiding. Nou, dan genees je snel genoeg van het filmpjes schieten i.i.g. Geef het wat tijd.  O0
Voor wie is deze reactie bedoeld? Ik mis even dat iemand aangeeft dat hij agent i.o. is?
If you can dream it, you can do it.


kaytje19

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
  • BOA - domein 1
Reactie #683 Gepost op: 11 juli 2013, 19:59:43
@sem, Ik reageer even persoonlijk op je bericht.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #684 Gepost op: 11 juli 2013, 20:01:33
Citaat van: Jims link=msg=1182648 date=1373565413
Voor wie is deze reactie bedoeld? Ik mis even dat iemand aangeeft dat hij agent i.o. is?

Kaytje19 heeft zijn / haar profiel aangepast. De tekst agent in opleiding is hierbij verwijderd door Kaytje zelf. Ter info.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #685 Gepost op: 11 juli 2013, 20:07:47
Citaat van: Dinges link=msg=1182652 date=1373565693
Kaytje19 heeft zijn / haar profiel aangepast. De tekst agent in opleiding is hierbij verwijderd door Kaytje zelf. Ter info.

Ik dacht dat je op mij doelde  ;D
If you can dream it, you can do it.


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #686 Gepost op: 11 juli 2013, 20:37:11
Citaat van: kaytje19 link=msg=1182612 date=1373559566
Beste iedereen,

Ik sta zelf ook in dit filmpje (met het veiligheid's hesje). Als ik persoonlijk deze video bekijk denk ik bij me zelf wat een gekke hoe hun op deze weg staan te filmen. Nu ken ik echter de verkeerssituatie daar. Wij staan inderdaad op de weg wat nooit zonder risico is. Maar we staan veilig. Nog nooit is het verkeerd gegaan, ja het kan altijd verkeerd gaan maar als je zo gaat denken sta je nergens meer veilig. Nu zijn er inderdaad wel verbeter puntje's waar ik de andere ook op ga wijzen. Zo vind ik persoonlijk dat IEDEREEN een veiligheid's hesje moet dragen.
Omdat ik zelf gediplomeerd verkeersregelaar ben weet ik al tegoed de eventuele gevaren. Ik wil dan ook namens alle anderen onze excuses aanbieden voor deze verkeerde indruk. Ik hoop dat alle problemen nu verholpen zijn!

Zijn er nog vragen of opmerkingen kut u contact op nemen met mij via k.overwater@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Kay Overwater
volgens mij is op de weg staan in geen enkele situatie veilig 98uiye
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #687 Gepost op: 11 juli 2013, 21:52:35
Citaat van: kaytje19 link=msg=1182612 date=1373559566
Wij staan inderdaad op de weg wat nooit zonder risico is. Maar we staan veilig. Nog nooit is het verkeerd gegaan, ja het kan altijd verkeerd gaan maar als je zo gaat denken sta je nergens meer veilig.
Dus je gaat ook op een drukke provinciale-weg staan om een HV-voertuig te filmen met spoed? :-X
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.


kaytje19

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
  • BOA - domein 1
Reactie #688 Gepost op: 11 juli 2013, 21:59:54
Ik snap jouw punt. Maar dit is geen provinciale weg!! Ik ben al 4 jaar Fotograaf. Film zo eens een keertje een voertuig! Ik kan zelf goed zat bepalen wanneer het onveilig word! En ja iedereen heeft zijn mening daarvoor wonen we in Nederland. Maar het onze keus. En geloof me als ik daar onveilig sta doe ik het wel niet!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #689 Gepost op: 11 juli 2013, 22:10:14
Citaat van: kaytje19 link=msg=1182725 date=1373572794
Ik snap jouw punt. Maar dit is geen provinciale weg!! Ik ben al 4 jaar Fotograaf. Film zo eens een keertje een voertuig! Ik kan zelf goed zat bepalen wanneer het onveilig word! En ja iedereen heeft zijn mening daarvoor wonen we in Nederland. Maar het onze keus. En geloof me als ik daar onveilig sta doe ik het wel niet!

Die vrachtwagenchauffeur op de A12 dacht ook dat hij veilig stond op de vluchtstrook.
Wat jij denkt dat veilig is, hoeft niet daadwerkelijk veilig te zijn.