112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 268544 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #80 Gepost op: 6 juli 2007, 10:25:43
Kan dit topic niet dicht, dit is bijna alleen nog maar een kwestie van 'eigen hachje redden'.  ::)
343, never forget.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #81 Gepost op: 6 juli 2007, 10:34:11
Het is heel simpel: als je de tp. geldende regels respecteert kun je "doen en laten wat je wilt". Kun of wil je dat niet, ben je -ook daar- niet welkom.  :|


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #82 Gepost op: 6 juli 2007, 12:02:07
hier moet ik zeker even wat over zeggen je weet totaal niet waarom diegene op dat filmpje rent toevallig weet ik dat wel omdat ik dat ben. het bleek namelijk zo te zijn dat er iemand nog in het huis zat wat ik net te horen kreeg van een voorbijganger en ben dat toen meteen tegen de bevelvoerder gaan zeggen. HIER WAS HIJ ZEER BLIJ MEE DAT IK DAT HEB GEZEGT.

ik zeg het maar weer een keertje je kan niet over iets oordelen als je er niet bij was en niet weet waar het over gaat.

gr mark

Fantastisch! Maar was jij dan niet diezelfde jongen die met zijn camera door de brandweermannen heenloopt, hele tijd op 1 meter van de brandweer staat? Dat is nou respect. Waarom zou je niet op de stoep kunnen staan, tegenover het brandende huis? En hetzelfde geldt voor die andere fotograafjes (ook die heer met die wat grotere camera die op een slang staat als de brandweer die aan het oprollen is). Blijf op gepaste afstand...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #83 Gepost op: 6 juli 2007, 13:21:33
Ik heb eerder genoemd filmpje even bekeken maar zo te zien heeft de brandweer te weinig uniformen en komen er blijkbaar veel spuitgasten in burger naar het brandadres... :| Of zijn het nou toch sensatiezoekers? Ze hebben wel allemaal een camera bij zich en lopen (vliegen) nog harder dan de brandweer...  Onbegrijpelijk dat je zelfs naast een blussende brandweerman gaat staan! Wat ook opvalt is de keurige afstand die de meeste buurtbewoners houden tov. het brandadres.

Daarom vindt ik dat ze voortaan bij elk incident de straat gelijk helemaal af moeten sluiten! Wégwezen die vervelende, respectloze jochies met camera's! O0


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #84 Gepost op: 6 juli 2007, 13:31:05
Ik heb eerder genoemd filmpje even bekeken maar zo te zien heeft de brandweer te weinig uniformen en komen er blijkbaar veel spuitgasten in burger naar het brandadres. :| Of zijn het nou toch sensatiezoekers? Ze hebben wel allemaal een camera bij zich en lopen (vliegen) nog harder dan de brandweer...  Onbegrijpelijk dat je zelfs naast een blussende brandweerman gaat staan! Wat ook opvalt is de keurige afstand die de meeste buurtbewoners houden tov. het brandadres.

Daarom vindt ik dat ze voortaan bij elk incident de straat gelijk helemaal af moeten sluiten! Wégwezen die vervelende, respectloze jochies met camera's! O0

Hier sluit ik me volledig bij aan! Ik heb al eerder gereageerd in dit topic en daar beschreef ik dat alles valt en staat met het gedrag van de fotograaf. Zoals nu in dit filmpje te zien is  :-\ Echt ongelovelijk. Het valt me nog mee dat ze niet het pand zelf binnen gaan om daar fotos te maken tijdens het blussen... Echt dit soort gastjes verpesten het voor de goede jeugdigen.

Wat mij dan wel opvalt is hoe weinig politie er ter plaatse is. Zag even snel 2 dienders voorbij komen. Erg weinig voor een binnenbrand. Je hebt al 2 man nodig om een goede binnenring af te sluiten. Jammer alleen dan dat de jeugdigen gretig gebruik maken van het tekort aan dienders TP.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #85 Gepost op: 6 juli 2007, 13:40:44
Even over het filmpje:

Op het laatst: 4 'fotografen' waarvan er 2 absoluut niet weten waar ze moeten staan. Ze lopen elkaar gewoon in de weg. Appart dat de politie hier niet tegen optreed. Ze staan echt gewoon tegen die brandweerauto aan. Wegwezen! Gewoon op de stoep aan de andere kant van de straat. Hebben ze dit zelf niet door?

Als dit bij elke melding zo gebeurd kan ik me voorstellen dat er na een tijdje keihard word gezecht dat ze niet meer welkom zijn.


112mark

  • Belangstellende
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
Reactie #86 Gepost op: 6 juli 2007, 16:11:23
Fantastisch! Maar was jij dan niet diezelfde jongen die met zijn camera door de brandweermannen heenloopt, hele tijd op 1 meter van de brandweer staat? Dat is nou respect. Waarom zou je niet op de stoep kunnen staan, tegenover het brandende huis? En hetzelfde geldt voor die andere fotograafjes (ook die heer met die wat grotere camera die op een slang staat als de brandweer die aan het oprollen is). Blijf op gepaste afstand...

ik heb echt zeker de hele tijd ruim afstand bewaard en genoeg werkruimte gemaakt voor de brandweer. maar over die andere ''echte'' fotograaf die inderdaat als de brandweer aan het blussen is naast hem gaat staan dat klopt inderdaat niet. hier stond trouwens ook een proffecionele fotograaf van de krant ook langs. en dan maar zeuren over ons. in het filmpje zie je mij trouwens maar 1x en dat is als ik naar de bevelvoerder ga verder ben ik niet te zien op het filmpje. en houd ik dus voldoende afstand.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #87 Gepost op: 6 juli 2007, 17:05:30
Denk dat het verstandig is om hier niemand te beschuldigen van..., want daar heb je niets aan. Toch blijf ik het belachelijk vinden dat er daar zoveel mensen "zenuwachtig" rondlopen die er totaal niets te zoeken hebben. Dan moet je afstand houden (lees; wegwezen)!  >:(


Bart S

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 6 juli 2007, 17:55:50
Ik ben geen Mod maar ik ga het toch zeggen.... kunnen we weer on topic gaan en niet het filmpje blijven afzeiken? Thanks! ;)


Gast48368

  • Gast
Reactie #89 Gepost op: 6 juli 2007, 18:18:42
Idd, we gaan hier on-topic verder, zonder mekaar persoonlijk aan te vallen .

Anneke

moderator