112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 268556 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Reactie #340 Gepost op: 13 juli 2012, 14:35:57
Ja, afgelopen woensdag nog meegemaakt. Melding 'aanrijding met letsel', bleek te gaan om gevallen wielrenners. Dan sta je daar dus, zie je dat het wel meevalt en dan komen er nog 4 fotografen  ::)

Zoiets weet je nu er eenmaal niet van te voren..


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #341 Gepost op: 13 juli 2012, 14:46:08
Gisteren stonden we ook met 5 man bij een aangebrand worstje  ::)
Ergens begrijpelijk, de melding luid overigens gewoon brand in een groot winkelcentrum. Je weet pas wat er precies is zodra je ter plaatse bent geweest ;)


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #342 Gepost op: 13 juli 2012, 15:00:45
Zoiets weet je nu er eenmaal niet van te voren..

Nee, maar dat is juist een reden om thuis te blijven als je toch van wat verder moet komen.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #343 Gepost op: 13 juli 2012, 15:40:09
Vandaag ben ik gevraagd om Freelance fotograaf te worden voor een regionale krant hier :) Tevens ook 3 foto`s in 2 kranten vandaag, dus begint een beetje te lopen.
Gefeliciteerd, je mag het wurgcontract van TMG tekenen?


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #344 Gepost op: 13 juli 2012, 17:16:16
Nee, maar dat is juist een reden om thuis te blijven als je toch van wat verder moet komen.
Precies. Voorheen ging ik nog naar een binnenbrandmelding aan deze kant van Middelburg, mits ik in de gelegenheid was. Tegenwoordig doe ik dat niet meer als ik er niet binnen 5 minuten kan zijn. Voor de meest simpele incidentjes staan er zo 5 man (meestal 3 of zelfs meer van dezelfde website ook), en ik voel me niet geroepen om me daar ook nog eens tussen te begeven.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #345 Gepost op: 13 juli 2012, 20:00:58

Foto: MaartenSipma / HVZwolle.nl

Hoezo 112 fotografen / cowboys die voor overlast zorgen? Naar het schijnt waren de kinderen slechts voorbijgangers en zijn ze pas weggestuurd toen de politie er bij is geroepen.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


lennard

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
Reactie #346 Gepost op: 13 juli 2012, 20:08:36
Dat volgensmij gewoon in de weg staan, diep triest dit, als ik zie dat er kinderen van de basisschool bijzitten :-\


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #347 Gepost op: 14 juli 2012, 01:11:29

Foto: MaartenSipma / HVZwolle.nl
Hoezo 112 fotografen / cowboys die voor overlast zorgen? Naar het schijnt waren de kinderen slechts voorbijgangers en zijn ze pas weggestuurd toen de politie er bij is geroepen.
Als fotograaf doe ik in dit soort gevallen wel eens moeite om de lieve jeugd in ieder geval terug te sturen naar de stoep. Niet alleen komt er zo wat ruimte, maar er zal net een brommer op dat fietspad langskomen die die blauwe fiets aantikt.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #348 Gepost op: 30 augustus 2012, 15:23:25
Ik heb net op Twitter een discussie gehad, waarvan ik zo mijn twijfels kreeg. Graag jullie mening of het raar is dat ik het raar vind.

Rare fotogravenwerving van @112west_nl: "Zit je liever op een p2000 site dan dat je je huiswerk afrond?" Is dat de nieuwe mentaliteit?

@Haageneesch helaas wel de mentaliteit van menig scholier;)


@112west_nl maar is dat dan een etisch correcte vraag om te stellen aan jeugdigen, die dit als excuus gaan zien voor school?


@Haageneesch in prencipe niet, maar mocht u deze conversatie voort willen zetten zou ik u graag willen verzoeken dit via DM te doen


Is het normaal dat een 112-site op de wervingspagina eigenlijk aanmoedigt om achter meldingen aan te gaan in plaats van huiswerk te maken?

Wervingspagina is hier te vinden: http://www.112west-nederland.nl/?page_id=71


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #349 Gepost op: 30 augustus 2012, 16:04:39
Aan de ene kant ja, tuurlijk is het vreemd dat je zoiets gebruikt om 'medewerkers' te ronselen. Anderzijds, grote media zoals televisie gebruiken dat soort slogans ook wel eens. "Gooi je huiswerk aan de kant, nu Kabouter Plop en Puk van de Pettenflat" blabla. Ach, je merkt het vanzelf wel op je rapport...  ::)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon