112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 269490 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #490 Gepost op: 24 mei 2013, 23:53:27
Een typisch voorbeeld. Gelukkig ken ik deze 'praktijken' alleen van Youtube  ::)

2x Rapid Responder 17-342 met spoed naar twee verschillende meldingen in Rotterdam

Kom op man.. een Rapid Responder.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #491 Gepost op: 24 mei 2013, 23:56:17
Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het toch van meerdere kanten vreemd. Dat je nou nog zegt dat Kabouter Plop leuker is dan school is één ding, maar dat je feitelijk zegt : 'Laat school maar zitten, je kunt beter naar leegbloedende slachtoffers rennen' vind ik toch echt iets heel anders als je je op deze leeftijdsgroep richt.

Ik heb het idee dat sommige vooral voertuigen met PRIO 1 filmen, het liefst met 20 tegelijk en er een grote compilatie van maken.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #492 Gepost op: 25 mei 2013, 00:09:27
Ik heb het idee dat sommige vooral voertuigen met PRIO 1 filmen, het liefst met 20 tegelijk en er een grote compilatie van maken.
Achja in je eentje naar Rdam is ook zo eng :p
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #493 Gepost op: 25 mei 2013, 00:12:33
Achja in je eentje naar Rdam is ook zo eng :p

Dure hobby, er zelfs voor naar Rotterdam reizen.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #494 Gepost op: 25 mei 2013, 00:26:43
Dure hobby, er zelfs voor naar Rotterdam reizen.
Alles voor die ene primeur!  98uiye
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #495 Gepost op: 25 mei 2013, 00:28:41
Een typisch voorbeeld. Gelukkig ken ik deze 'praktijken' alleen van Youtube  ::)

2x Rapid Responder 17-342 met spoed naar twee verschillende meldingen in Rotterdam

Kom op man.. een Rapid Responder.
Leuke username  :D Nee maar ach, kunnen hier wel blijven schoppen maar eens is het genoeg...


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #496 Gepost op: 25 mei 2013, 13:34:46

Is het normaal dat een 112-site op de wervingspagina eigenlijk aanmoedigt om achter meldingen aan te gaan in plaats van huiswerk te maken?

Wervingspagina is hier te vinden: http://www.112west-nederland.nl/?page_id=71

Ik vraag mij af wat het niveau van de site is. Als men 'nieuwsgierig' al niet eens goed kan schrijven  :-\
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #497 Gepost op: 25 mei 2013, 13:48:21
ramptoerist11 14 uur geleden
Nou, het voordeel bij ons is dat we een team zijn en alle video's die we tonen in een video komen :P Dan ben je gemakkelijk snel klaar met kijken ;-)
Bedankt! :-)


Dussss.....


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #498 Gepost op: 25 mei 2013, 14:19:34
Nog even ter herinnering: waar jullie het over hebben zijn spotters die in plaats van vliegtuigen of vogeltjes de hulpdiensten spotten en vastleggen. Er zijn ook mensen die serieus bezig zijn, zoals hobbyfotografen die incidenten in hun gemeente vastleggen.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #499 Gepost op: 25 mei 2013, 17:40:45
Nog even ter herinnering: waar jullie het over hebben zijn spotters die in plaats van vliegtuigen of vogeltjes de hulpdiensten spotten en vastleggen. Er zijn ook mensen die serieus bezig zijn, zoals hobbyfotografen die incidenten in hun gemeente vastleggen.

Doe is normaal, zie geen enkel verband. Kan me voorstellen dat dit heel irritant is voor hulpverleners.