112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 268758 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #520 Gepost op: 26 mei 2013, 13:41:44
Dat was ook mijn eerste reactie na het zien van dat filmpje. Er wordt geacht ruimte te maken voor een voertuig met OGS, maar deze personen ( ik heb het dan alleen over de "rotte appels" die ertussen zitten, niet iedereen  ;) ) doen juist het tegenovergestelde. Ze staan het liefst zo dicht mogelijk langs de stoeprand voor het beste filmpje, het is niet ondenkbaar dat een HV voertuig een keer plotseling moet uitwijken en zo'n spotter vol voor z'n sokken rijdt. Spotters die op vluchtheuvels, rotondes etc. staan ga ik geeneens woorden aan vuil maken. Heb ook weleens een filmpje voorbij zien komen van een spotter die de zijkant van een brandweerwagen, die voor de spotter blijkbaar onverwacht de binnenbocht nam, bijna letterlijk kon kussen. Als je dan wilt filmen, daar heb ik niets op tegen voor de duidelijkheid, doe het dan in ieder geval vanaf een 'veilige' plaats.

Bovendien zou ik me kunnen voorstellen dat het voor chauffeurs van HV voertuigen onoverzichtelijk wordt als je bij een drukke kruising aankomt en er staan op alle mogelijke hoeken van de straat spotters met hun filmcamera.

Maargoed, ik verwacht eigenlijk dat het 'spotten' een beetje een hype is momenteel en dat het wel weer overwaait..  :P
Rotte appels zal je er altijd wel tussen hebben en dat niet iedere spotter op een veilige plek staat wil ik ook geloven.
Ik kan mij echter niets voorstellen bij een chauffeur van een HV voertuig die op een drukke kruising afgeleid zou worden door spotters. Of een voetganger nu met een camera, boodschappentas of wandelstok staat, dat moet niets uitmaken voor het afgeleid worden op de kruising.


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #521 Gepost op: 26 mei 2013, 18:46:29
http://i2.ytimg.com/u/qGDI7MPQb4CDzdMGivr5Jw/channels3_background.jpg?v=51a232bb

Ja hoor, dat ontbrak er nog aan. Ze hebben zelf shirts laten drukken met nog de meest kinderachtige naam die er is. Ik schaam me voortaan gewoon als ik ook maar geassocieerd wordt met een van die gasten...


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #522 Gepost op: 26 mei 2013, 19:01:38
Dit is wel triest idd. Gelukkig is het nog weer voor een jas.


Gast

  • Gast
Reactie #523 Gepost op: 26 mei 2013, 19:03:02
Mwoah, een ietsje zelfspot zullen deze heren vast wel gehad hebben bij het laten drukken van het T-shirt denk ik.


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #524 Gepost op: 26 mei 2013, 19:12:01
Ik dacht dat het niet erger kon maar dit slaat werkelijk alles.. :-X
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #525 Gepost op: 26 mei 2013, 19:13:04
Waarom met balkjes voor de ogen? Ze staan gewoon op hun YouTube kanaal.

Wat misschien nog wel veel erger is: altijd maar de primeur willen hebben (en dat ook schaamteloos aan te kondingen, bv. door: *****PRIMEUR***** in de videotitel te zetten) en altijd dezelfde reactie's ('mooie man', 'abbo back', etc.). Blij dat ik daar niet aan meedoe.

Aantal voorbeelden:
http://www.youtube.com/watch?v=k5bZZsYq88c#ws
Aan het begin een gevalletje vluchtheuvel.

2x Ambulance 13-160 met spoed naar een melding in Amsterdam
Voor deze heb ik geen woorden  :o

----

Overigens doet het forum hier ook een (beetje) aan mee, door het topic "Filmpjes van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden" open te houden.


P2000-Marvin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
  • Delft, Haaglanden (15)
Reactie #526 Gepost op: 26 mei 2013, 19:14:24
Zucht, waar ging het mis.....   ???
Redacteur & Fotograaf voor District8.net


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #527 Gepost op: 26 mei 2013, 19:16:52
Waarom met balkjes voor de ogen? Ze staan gewoon op hun YouTube kanaal.

Wat misschien nog wel veel erger is: altijd maar de primeur willen hebben (en dat ook schaamteloos aan te kondingen, bv. door: *****PRIMEUR***** in de videotitel te zetten) en altijd dezelfde reactie's ('mooie man', 'abbo back', etc.). Blij dat ik daar niet aan meedoe.

Aantal voorbeelden:
http://www.youtube.com/watch?v=k5bZZsYq88c#ws
Aan het begin een gevalletje vluchtheuvel.

2x Ambulance 13-160 met spoed naar een melding in Amsterdam
Voor deze heb ik geen woorden  :o

----

Overigens doet het forum hier ook een (beetje) aan mee, door het topic "Filmpjes van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden" open te houden.

Ach voor de zekerheid, ik wilde ze niet belachelijk maken  998765


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #528 Gepost op: 26 mei 2013, 19:18:29
Ach voor de zekerheid, ik wilde ze niet belachelijk maken  998765
nee dat doen ze denk ik zelf al  ;D 998765
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #529 Gepost op: 26 mei 2013, 19:18:50
Ach voor de zekerheid, ik wilde ze niet belachelijk maken  998765

Nou, daar hoef je niks aan te doen hoor. Dat doen ze al om die foto op hun YouTube te plaatsen.  ;)