112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 268553 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #630 Gepost op: 17 juni 2013, 18:02:28
Citaat van: RoelSmitsFotografie link=msg=1174474 date=1371483881
Ik ben daarin tegen net als de rest, naar een melding houd ik me niet aan de snelheid ;)
Kijk, en met een dergelijke opmerking schets je nou weer een beeld wat je nou net niet wil schetsen van fotografen.... Jammer.  :-\

Maar goed, hopelijk voor jezelf kom je een keer een diender tegen die daar wat van zal vinden, het zou vervelend zijn als je zelf om een boom geplakt zit of nog erger.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #631 Gepost op: 17 juni 2013, 18:13:51
Ik denk dat iedereen dat wel eens doet. Ik in ieder geval wel, en dat terwijl ik vrijwel nooit op eerste meldingen rijdt..


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #632 Gepost op: 17 juni 2013, 18:18:29
krijg je vanzelf heh! Veel concurrentie en hoe sneller ter plaatse des te beter de foto, des te sneller verkocht.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #633 Gepost op: 17 juni 2013, 18:20:11
Citaat van: Jos v L link=msg=1174490 date=1371485909
krijg je vanzelf heh! Veel concurrentie en hoe sneller ter plaatse des te beter de foto, des te sneller verkocht.
Ik bedoel dus te hard rijden. Dat doet iedereen wel eens. De fotograaf, maar ook de timmerman, .......... enz.


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #634 Gepost op: 17 juni 2013, 18:37:22
Citaat van: Jos v L link=msg=1174490 date=1371485909
krijg je vanzelf heh! Veel concurrentie en hoe sneller ter plaatse des te beter de foto, des te sneller verkocht.
En dat is dus niet altijd waar. Het ligt soms een stuk complexer aan de hand van contracten en afspraken. Maar toch zullen er weinig zijn die echt rustig naar een incident rijden. We geven (denk ik) allemaal wel wat meer gas.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #635 Gepost op: 17 juni 2013, 18:38:36
Citaat van: Ko van Leeuwen link=msg=1174493 date=1371487042
We geven (denk ik) allemaal wel wat meer gas.
Klinkt al heel anders als: (lees veel genuanceerder)
Citaat van: RoelSmitsFotografie link=msg=1174474 date=1371483881
naar een melding houd ik me niet aan de snelheid ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Reactie #636 Gepost op: 17 juni 2013, 18:45:37
Citaat van: Peter71 link=msg=1174451 date=1371481145
Waarom geloof ik dit soort beweringen nu niet? ::)
Dit staat namelijk haaks op de talloze berichten hier op het forum dat fotografen zo snel mogelijk hun fotootje willen leveren aan een krant. Dit is net zoiets dat een brandweervrijwilliger beweert dat hij zich altijd aan de snelheid houdt naar een uitruk toe. Die brandweerman bestaat namelijk niet. ::)

Is iets heel anders wat jij zegt van die brandweerman. misschien ben ik dan wel wat anders dan de meeste fotografen gelukkig kan Roel mij goed en weet dat wat ik zei gewoon klopt. Heb weinig zin om brokken te maken omdat ik net iets sneller er wou zijn, zonde voor een auto die nog geen jaar oud is.
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


guest14264

  • Gast
Reactie #637 Gepost op: 17 juni 2013, 18:57:12
Grappig dat ik het net wat anders verwoord als een ander en er meteen moeilijker over word gedaan. Ik zou liegen als ik het niet deed, maar goed. Tis maar net hoe iemand het verwoord en hoe een ander het oppikt.

Op Dennis na ken ik er geen die zich aan de snelheid houden, geen uitzonderingen voor de bakker/timmerman die vliegen mij weer ruim voorbij als ik naar een melding rij. ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #638 Gepost op: 17 juni 2013, 18:57:18
Citaat van: Dennis Klein link=msg=1174500 date=1371487537
Is iets heel anders wat jij zegt van die brandweerman. misschien ben ik dan wel wat anders dan de meeste fotografen gelukkig kan Roel mij goed en weet dat wat ik zei gewoon klopt. Heb weinig zin om brokken te maken omdat ik net iets sneller er wou zijn, zonde voor een auto die nog geen jaar oud is.
Dan ben jij gelukkig 1 van die erg weinige die enig besef in zich heeft dat er zoiets bestaat als eigen veiligheid en die van een ander. O0


guest14264

  • Gast
Reactie #639 Gepost op: 17 juni 2013, 19:01:17
Kijk, en met een dergelijke opmerking schets je nou weer een beeld wat je nou net niet wil schetsen van fotografen.... Jammer.  :-

Maar goed, hopelijk voor jezelf kom je een keer een diender tegen die daar wat van zal vinden, het zou vervelend zijn als je zelf om een boom geplakt zit of nog erger.

Iedereen rijd wel eens te hard, ik verwoord het net wat anders en dat word anders opgepikt. Je hebt ook nog verschil tussen 'hard rijden' en 'roekeloos' rijden. Gelukkig valt het bij mij gewoon onder hard rijden en niet roekeloos.
Ik val ook niet onder de categorie 'cowboy'