112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 268596 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #210 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:55:01
Dit is al zo vaak op het forum besproken, de zoekfunctie al geprobeerd? Zijn diverse bestaande topics over dit onderwerp :)


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #211 Gepost op: 17 augustus 2011, 23:00:53
Wat is het nu? ???
hij wordt bij bepaalde meldingen er op aan gesproken  O0
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #212 Gepost op: 18 augustus 2011, 00:01:44
Ik ben 14 en ik maak ook foto's.
Ik heb bijna nooit problemen.
De meeste mensen intereseren zich er wel in hier.


pavdhu

  • Gast
Reactie #213 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:05:27
Wat is het nu? ???

Ik wordt niet vaak op dingen aangesproken waar jij op doelde met uit eerdere topic. Maar vaker van je bent nog een kind.


vleddermuis

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #214 Gepost op: 18 augustus 2011, 22:33:04
Ik begrijp eigenlijk niet wat een kind van 14-16 :-\ bij een ongeval of zoiets dergelijks te zoeken heeft.
Op die leeftijd hoor je daar gewoon nog niet thuis :-X.
Eigenlijk zijn er teveel fotografen die daar niks te zoeken hebben, hulpverleners redden het prima zonder foto's hoor ;).
Er moet eigenlijk per regio 1 112-site komen met vaste fotografen/journalisten. Het is soms zo emotineel/erg voor familie van slachtoffers dat er zo wie zo al "pers" aanwezig is... Als je dat begrijpt/respecteerd ben je een prof O0.


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #215 Gepost op: 21 augustus 2011, 08:32:05
Ik maak het nog bonter: ik ben 12 en ik maak ook foto's van evenementen, maar ook van ongelukken. Ik gebruik regelmatig een DSLR (geleend, binnenkort koop ik mijn eigen) en heb enkel mens horen zeggen: "Kijk eens wat voor grote camera hij heeft!"

Misschien komt dat omdat ik de BV ken, en dat ik dan regelmatig onder de linten mag.


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #216 Gepost op: 21 augustus 2011, 10:25:05
Misschien komt dat omdat ik de BV ken, en dat ik dan regelmatig onder de linten mag.
Niet handig van die BV. Als er iets met je gebeurd heeft hij heel wat uit te leggen. Immers, een meerderjarige is verantwoordelijk voor zichzelf. Een minderjarige niet. Bovendien, wat vindt de politie hiervan?


pavdhu

  • Gast
Reactie #217 Gepost op: 21 augustus 2011, 13:48:56
Misschien komt dat omdat ik de BV ken, en dat ik dan regelmatig onder de linten mag.

Iemand van 12 onder de linten is vragen om problemen. Volgens mij gaat de brandweer hier ook niet over maar de politie (kan mij natuurlijk vergissen)

Zoals Ko van Leeuwen als zij:
Citaat
Niet handig van die BV. Als er iets met je gebeurd heeft hij heel wat uit te leggen. Immers, een meerderjarige is verantwoordelijk voor zichzelf. Een minderjarige niet. Bovendien, wat vindt de politie hiervan?

Ik zelf vind dat je gewoon een perskaart nodig hebt om onder de linten te kunnen. Ik heb er zelf geen en erger me altijd dood en mensen die ook geen perskaart hebben maar omdat ze iemand kennen die in de hulpverlening zit en toevallig aanwezig is toch (meestal zonder toestemming van de politie) toch onder het lint door kan/gaat. Mensen moeten hun plek kennen en dat is (vind ik) met perskaart binnen de linten en zonder perskaart buiten het rood/witte lint.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #218 Gepost op: 21 augustus 2011, 14:18:36
Niet handig van die BV. Als er iets met je gebeurd heeft hij heel wat uit te leggen. Immers, een meerderjarige is verantwoordelijk voor zichzelf. Een minderjarige niet. Bovendien, wat vindt de politie hiervan?

Tsja, Ko, in de grote dorpen steden werkt men met perskaarten en komen er soms wel tien fotografen op een incident af, in de kleinere dorpen niet. Als je haast iedere agent en brandweerman kent is het allemaal een stuk makkelijker.

Een aantal jaren geleden stond ik ook altijd met m'n neus vooraan, enkel omdat veel van mijn foto's in de plaatselijke krant kwamen, ik had geen perskaart, werkte niet voor de brandweer en stond 9 van de 10 keer vooraan ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #219 Gepost op: 21 augustus 2011, 15:29:56
Iemand van 12 onder de linten is vragen om problemen. Volgens mij gaat de brandweer hier ook niet over maar de politie (kan mij natuurlijk vergissen)


Bij ons, regelt meestal de brandweer de afzetting, dus beslist ook de BV wie door mogen lopen en wie niet...