Salaris

Auteur Topic: Salaris  (gelezen 5784 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

qpatrick

  • Gast
Gepost op: 12 juli 2007, 15:37:38
Collega' s

De nieuwe cao is uit onderhandeld. En nu kreeg ik net een berichtje van de FNV met de nieuwe loontabellen......Die zien er wel rooskleurig uit moet ik zeggen  :D

http://www.fnvbondgenoten.nl/branches_bedrijven/branches/vervoer/taxi/433351/

Er is nu onderscheid gemaakt tussen taxi en hap chauffeurs. Ik vind het wel een enorme verandering eerlijk gezegd. Eerst maar eens zien of het ook echt zo is...




enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2008, 18:03:52
Aangezien ik interesse heb in dit vak heb ik een blik geworpen maar wordt er niet echt wijzer uit. Mede omdat hier op de site ook over MUP wordt gesproken.

Welke bijlage moet ik nu bekijken en hoe zit het met de kolom waarin je als eventueel beginner naar moet kijken.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


qpatrick

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2008, 08:48:26
Je hebt twee tabellen waar je naar kan kijken. De loontabel huisartsenvervoer en de loontabel MUP
Een mupper is iemand met een 0 uren contract. Dit salaris is iets hoger omdat er een aantal toelage al zitten ingebakken, zoals vakantiegeld enzo. Iedereen met een contract voor een bepaald aantal uur moeten kijken naarhet eerste tabelletje.

Groetjes,
Patrick


happertje

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2008, 11:22:32
Volgend mij is het MUP-salaris juist lager ook al zitten de vakantiedagen etc. er bij ingebakken, aangezien er geen MUP-tabel bij staat voor huisartsenchauffeurs maar alleen voor rijdend-personeel.