Integrale Veiligheidskunde

Auteur Topic: Integrale Veiligheidskunde  (gelezen 60925 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #20 Gepost op: 4 augustus 2011, 21:26:47
Ik ga me na me examen(ga nu naar het examenjaar), in Deventer doen. Kan ook in Leeuwarden, maar in Deventer vragen ze er economie erbij, en dat heb ik toevallig. Men vraagt in Leeuwarden er geen economie bij. Vriend van mij begint er in Deventer dit jaar mee..


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #21 Gepost op: 4 augustus 2011, 21:46:16
Ik zit nu ook in mijn examenjaar (5 Havo) en ben van plan om hierna de opleiding IVK aan de Hogeschool van Utrecht te gaan doen. Ik heb alleen profiel Natuur en Gezondheid, en geen economie gekozen. Echter kan ik in de zomervakantie na mijn examen een toelatings-economietoets doen. Als ik voor die slaag wordt ik gewoon aangenomen op de opleiding, tenminste, zo staat het op de site  0098
Als ik hier de verhalen lees denk ik dat dit voor mij een perfecte opleiding is om voor de politie te gaan doen.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #22 Gepost op: 4 augustus 2011, 21:49:52
Als ik hier de verhalen lees denk ik dat dit voor mij een perfecte opleiding is om voor de politie te gaan doen.

Dat heb ik nou ook..
Maar als dat niet lukt kan ik altijd nog naar de brandweer, lijkt mij ook leuk...


Vincent1

  • Student Integrale Veiligheidskunde
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #23 Gepost op: 16 augustus 2011, 09:47:19
In september ga ik naar jaar 2 van IVK, studeer ook aan de HU. Opleiding bevalt goed, al merk je dat er veel tijd gaat zitten in opdrachten, een kwestie van goed bijhouden. Het aantal lesuren valt mee, je krijgt veel verschillende vakken (o.a. sociale veiligheid, bestuursrecht, onderzoeksvaardigheden, fysieke veiligheid, veilig wonen, veiligheid en beleid, professionele vaardigheden, regie en management en veiligheid. E.e.a. wisselt per blok. Voor vragen over de opleiding/jaar 1, stuur maar een bericht.


BmwRon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #24 Gepost op: 18 november 2011, 19:34:23
Heb eerste een jaar IVK gedaan in Utrecht, maar had toen helaas 42 studiepunten, 3 te weinig om over te gaan.
Toen ben ik IVK gaan doen in Den Haag, waar ik nu in het 2de jaar zit :)


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #25 Gepost op: 18 november 2011, 20:52:38
Voor de geïnteresseerden: morgen open dag IVK aan de HU.
Om 11.00, 12.00 en 14.00 worden er presentaties over deze opleiding gegeven.
Aanmelden kan hier!
Ik zal zelf ook aanwezig zijn, aangezien ik hier volgend jaar mijn opleiding ga volgen.


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #26 Gepost op: 24 november 2011, 07:38:40
Voor de geïnteresseerden: morgen open dag IVK aan de HU.
Om 11.00, 12.00 en 14.00 worden er presentaties over deze opleiding gegeven.
Aanmelden kan hier!
Ik zal zelf ook aanwezig zijn, aangezien ik hier volgend jaar mijn opleiding ga volgen.

Dan heb ik jou afgelopen Zaterdag wellicht (onbewust) gezien :P Ik was er ook namelijk! Behoorlijk wat nuttige informatie opgedaan, de presentatie van 14:00 gevolgd, en me naderhand ook opgegeven voor de aankomende Meeloopmiddag (ik geloof aanstaande Woensdag al!)

Ben jij toevallig ook aanwezig bij de Meeloopmiddag? Of iemand anders die hier meeleest? ;)


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #27 Gepost op: 24 november 2011, 11:45:50
Ik heb aanstaande woensdag gewoon weer college en zal dus in het pand aanwezig zijn (eens kijken of ik er achter kan komen in welk lokaal jullie zitten).


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #28 Gepost op: 24 november 2011, 11:50:33
Ik kan het je ook wel verklappen :-P

Lokaal 4.022  ;) Meeloopdag is van 11:00 tot 14:00 overigens.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #29 Gepost op: 24 november 2011, 13:38:43
Jazeker, ook ik heb me aangemeld  :)
Dan zie ik je vast woensdag wel  ;D