Zeer Grote Brand Huize Rijnaard (GRIP 1) - Leidschendam 20-07-2007

Auteur Topic: Zeer Grote Brand Huize Rijnaard (GRIP 1) - Leidschendam 20-07-2007  (gelezen 11289 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #40 Gepost op: 21 juli 2007, 22:57:31
Het zal zoals altijd wel weer aan mij liggen, maar jouw reakties komen op mij altijd over als "ik weet het allemaal precies, maar ik mag er toch niets over zeggen". Dan zeg ik vervolgens: "Zeg dan gewoon niets". Zo maak je mensen blij met een dooie mus. Het heeft volgens mij weinig meerwaarde om te zeggen dat je iets weet maar dat je het niet mag zeggen.....

Groeten, Peter.
Dat jij een reactie van mij op een bepaalde manier interpreteerd daar kan ik niks aan doen. Ik reageer alleen op sommige berichten die ik hier lees waarbij ik mij soms afvraag hoe mensen hierbij komen. Als jij vervolgens een bepaalde (bij mij al verwachte) reactie probeert uit te lokken dan zal ik daar vanwege gemaakte afspraken niet op in gaan. Dan kan jij wel zeggen zeg dan gewoon niets maar jij bent juist degene die deze reactie van mij vraagt na aanleiding van mijn bericht over de diverse speculaties die er rondcirkelen.

Als het geen meerwaarde had gehad dan hadden de moderators het bericht vast wel weggehaald.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Gast48368

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 21 juli 2007, 23:30:22
Dat jij een reactie van mij op een bepaalde manier interpreteerd daar kan ik niks aan doen. Ik reageer alleen op sommige berichten die ik hier lees waarbij ik mij soms afvraag hoe mensen hierbij komen. Als jij vervolgens een bepaalde (bij mij al verwachte) reactie probeert uit te lokken dan zal ik daar vanwege gemaakte afspraken niet op in gaan. Dan kan jij wel zeggen zeg dan gewoon niets maar jij bent juist degene die deze reactie van mij vraagt na aanleiding van mijn bericht over de diverse speculaties die er rondcirkelen.

Als het geen meerwaarde had gehad dan hadden de moderators het bericht vast wel weggehaald.

Gr. Ricardo

Same toughts  ;) En dan nu weer BACK on topic.

Anneke

mod.