Hulpverlenings "voertuigen" en hun tweede leven

Auteur Topic: Hulpverlenings "voertuigen" en hun tweede leven  (gelezen 234519 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #140 Gepost op: 4 december 2011, 16:20:50
@ Crashtender team Leudal O0




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #141 Gepost op: 4 december 2011, 16:33:04
Als dit voertuig volgend jaar te zien zal zijn op de Zwarte cross, moet ik wellicht maar weer eens intekenen om brandwacht te gaan lopen daar. 8) O0


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #142 Gepost op: 5 december 2011, 10:51:20
Er gaaf als jullie dat weer rijdend en werkend krijgen!  O0 Succes met dit project! 8)
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #143 Gepost op: 5 december 2011, 13:12:43
Er gaaf als jullie dat  die oude crashtender weer rijdend en werkend krijgen
::)


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #144 Gepost op: 5 december 2011, 13:44:33
Ik ben benieuwd. Is het de bedoeling om het voertuig in originele staat (= functies + kleurstelling e.d.) terug te brengen of hebben jullie er andere plannen mee?
Ik ken het evenement Zwarte Cross namelijk niet zo.


Delta00

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #145 Gepost op: 5 december 2011, 13:46:41
Ik ben benieuwd. Is het de bedoeling om het voertuig in originele staat (= functies + kleurstelling e.d.) terug te brengen of hebben jullie er andere plannen mee?
Ik ken het evenement Zwarte Cross namelijk niet zo.

Ter info: http://www.zwartecross.nl/info/

Delta00


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #146 Gepost op: 5 december 2011, 13:56:24
Ik ben benieuwd. Is het de bedoeling om het voertuig in originele staat (= functies + kleurstelling e.d.) terug te brengen of hebben jullie er andere plannen mee?
Ik ken het evenement Zwarte Cross namelijk niet zo.
zwarte cross -> boeren en veel bier. voertuig orgineel laten?.....mwaaah  denk het niet hoor  >:D.
Ik zou er niet versteld van staan als deze crashtender compleet roze word over gespoten.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #147 Gepost op: 5 december 2011, 14:10:37
zwarte cross -> boeren en veel bier. voertuig orgineel laten?.....mwaaah  denk het niet hoor  >:D.
Ik zou er niet versteld van staan als deze crashtender compleet roze word over gespoten.

...en er weer zwart uit komt :)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #148 Gepost op: 5 december 2011, 15:17:52
...en er weer zwart uit komt :)
inderdaad jah. maar nu we het toch over zand en modder hebben...  toen het eerste bericht in dit topic geplaatst werd dacht ik echt dat ze gestoord waren geworden..  ik zat namelijk te denken aan een crashtender met 3 of zelfs 4 assen, maar het blijkt een redelijk forse 4x4 vrachtwagen te zijn..  ik dacht echt dat ze heel het parcours naar de gvd zouden rijden met zo'n kolos, maar volgens de site van de zwarte cros zijn ze wel wat gewend. :D
''De Zwaargewichtklasse is een superspectaculaire klasse met de meest uiteenlopende voertuigen. Omgebouwde vrachtwagens, brandweerwagens, shovels, kranen; je kunt het zo gek niet bedenken of het doet wel mee aan de Zwaargewichtklasse! ''
bron zwarte cross


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #149 Gepost op: 5 december 2011, 17:28:23
Voor wie er nog nooit (nuchter) geweest is: een aanrader!  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill