Hulpverlenings "voertuigen" en hun tweede leven

Auteur Topic: Hulpverlenings "voertuigen" en hun tweede leven  (gelezen 233979 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #220 Gepost op: 29 april 2013, 22:13:55
De pick-up.


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #221 Gepost op: 29 april 2013, 22:34:43
De pick-up.

Uuhhmm:

Is nu in dienst bij 'Incident-Management', een bedrijf dat in samenwerking is met Rijkswaterstaat (soort van first-responder voor het afzetten van een incident, Rijkswaterstaat neemt het over wanneer zij tp zijn)




sylvester1986

  • Gast
Reactie #222 Gepost op: 29 april 2013, 22:39:27
De sticker geeft aan dat het bedrijf aan Incident Management doet, niet dat het bedrijf zo heet. ;)
Via PM weet ik al waar de wagen bij hoort. ;)


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #223 Gepost op: 30 april 2013, 05:14:21
Kwam deze vandaag tegen in Eibergen, stop-bord (in gril) en 112-stickers (achterop hoeken) zijn nog duidelijk aanwezig. Lijkt mij een voormalig Politievoertuig. Is nu in dienst bij 'Incident-Management', een bedrijf dat in samenwerking is met Rijkswaterstaat (soort van first-responder voor het afzetten van een incident, Rijkswaterstaat neemt het over wanneer zij tp zijn) . Kan iemand aan de hand van het kenteken misschien ontrafelen waar dit voertuig dienst heeft gedaan vroeger als het een politievoertuig is geweest??  O0 De laatste tenaamstelling staat op 2012.


groeten
sam
Weginspecteurs die boos worden als ze dit lezen en dit onkrachten in 3, in 2, in 1...


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #224 Gepost op: 30 april 2013, 09:28:59
De sticker geeft aan dat het bedrijf aan Incident Management doet, niet dat het bedrijf zo heet. ;)
Dan heb ik niets gezegd, excuses  98uiye


Sam Wedel

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 570
  • Eibergen, Achterhoek
Reactie #225 Gepost op: 30 april 2013, 15:41:56
Weginspecteurs die boos worden als ze dit lezen en dit onkrachten in 3, in 2, in 1...
Wat heb ik verkeerd gezegd?  :(


Sam Wedel

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 570
  • Eibergen, Achterhoek
Reactie #226 Gepost op: 30 april 2013, 15:46:16
De sticker geeft aan dat het bedrijf aan Incident Management doet, niet dat het bedrijf zo heet. ;)
Via PM weet ik al waar de wagen bij hoort. ;)

Op de website www.incidentmanagement.nl is te zien dat het wel een echt bedrijf is.... hetzelfde logo...


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #227 Gepost op: 30 april 2013, 15:53:31
Op de website www.incidentmanagement.nl is te zien dat het wel een echt bedrijf is.... hetzelfde logo...
op de site kun je o.a. het volgende lezen:
Citaat
Incident Management staat synoniem voor veiligheid en samenwerking en is ondertussen uitgegroeid tot een breed samenwerkingsverband tussen meerdere publieke en private partijen.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #228 Gepost op: 30 april 2013, 15:59:12
IM is een landelijk opererende organisatie en geen particulier bedrijf. Vergelijkbaar met politie of brandweer..


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #229 Gepost op: 30 april 2013, 21:22:15
Maar deze auto is geen voertuig van deze organisatie, in dienst van , of verleent diensten aan deze "Incident Management" organisatie.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat