Offcieel brandweerfotograaf

Auteur Topic: Offcieel brandweerfotograaf  (gelezen 28882 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jurjen_brw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #40 Gepost op: 16 juni 2010, 17:26:25


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #41 Gepost op: 16 juni 2010, 17:27:07
Het lijkt mij dat je als brandweerfotograaf in dienst bent bij de Brandweer. En als dat zo is betalen zij jou werkkleding. In andere situaties doe je het voor je hobby en ben je dus niet in dienst bij de Brandweer. Dat schept verwarring, dus lijkt mij het niet toegstaan.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #42 Gepost op: 16 juni 2010, 17:28:55
Inderdaad Dirk, en voor hetzelfde geld sturen ze je doodleuk weg en sta je bekend als een irritant persoon, wellicht iets overdreven maar men snapt mij wel.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #43 Gepost op: 16 juni 2010, 17:38:15
Elvin, ik zie dat je lid bent van de Jeugdbrandweer Zwanenburg.

Ik neem aan dat je je ook een beetje hebt verdiept in de brandweer in je regio, en dat je weet dat in Kennemerland al jarenlang een aantal officiële brandweerfotografen in dienst zijn. Ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt indien jij ook met een shirtje met die titel gaat rondlopen.

Buiten dat, waarom zou je: je gaat ergens heen om foto's te maken, niet om een brand te blussen. Zet dan gewoon fotograaf op je shirt.  O0
Samen sterk in de hulpverlening!


elvin

  • brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 238
Reactie #44 Gepost op: 16 juni 2010, 18:04:12
maar : ik maak foto's van de brandweer en ja ik weet dat er ook fotografen zijn maar we hebben zelf ook een site voor de brandweer
Vrijwillige brandweer


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #45 Gepost op: 16 juni 2010, 18:11:26
maar : ik maak foto's van de brandweer en ja ik weet dat er ook fotografen zijn maar we hebben zelf ook een site voor de brandweer

Dat maakt je nog altijd geen brandweerfotograaf.. Legaal of illegaal maakt niet uit, als het korps wat je fotografeer het niet goedkeurd ben je ook de sjaak, wat hier het geval zou zijn.. Snap ook niet waarom je het zou willen, als je zelf een site hebt lijkt het me beter om dan een shirt te maken met de naam/url van je website ::)..


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #46 Gepost op: 16 juni 2010, 18:11:45
Elvin, met alle respect, er is al meermaals gezegd, het mag niet.


Ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt indien jij ook met een shirtje met die titel gaat rondlopen.
Dáárom!
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


jurjen_brw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #47 Gepost op: 16 juni 2010, 18:15:51
Elvin, met alle respect, er is al meermaals gezegd, het mag niet.


Dan wil ik graag bewijs van jou zien dat het illegaal is.?


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #48 Gepost op: 16 juni 2010, 18:17:38
Dan wil ik graag bewijs van jou zien dat het illegaal is.?
Als je nou eens na gaat, je doet je voor als iets wat je niet bent. Dat is gewoon wannabee, klaar. Je krijgt gezeik met je korps, je denkt zeker dat ze het leuk vinden? Vergeet het maar! :-X Het korps verbied je het, ze hebben ze al in dienst, waarom zou je in hemelsnaam daarmee aan gaan lopen?
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


jurjen_brw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #49 Gepost op: 16 juni 2010, 18:25:13
Als je nou eens na gaat, je doet je voor als iets wat je niet bent. Dat is gewoon wannabee, klaar. Je krijgt gezeik met je korps, je denkt zeker dat ze het leuk vinden? Vergeet het maar! :-X Het korps verbied je het, ze hebben ze al in dienst, waarom zou je in hemelsnaam daarmee aan gaan lopen?

Ik wist niet dat brandweer ook al zoveel rechten had als een rechter om iets te verbieden of staat het in de wet ?  ;)
Ik weet ook al wel dat het niet slim is om het te doen maar het mag gewoon.