KNRM redt nu ook met helicopters!

Auteur Topic: KNRM redt nu ook met helicopters!  (gelezen 4599 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #10 Gepost op: 9 september 2007, 16:28:32
Zo lust ik er nog wel een, ik moet weten dat een journalist onzin opschrijft!

.........................
En dat is mooi.

Ben ik nou zo slim of is hij nou zo dom...

Henk


Dat is dat laatste een inkopper ?, Met jouw kennis had je natuurlijk al moeten weergeven,dat de journalist zich mogelijk heeft vergist..  Ja en met jouw kennis en ervaring met journalisten in de afgelopen jaren, weet je dat dit soort berichten niet altijd correct worden weer gegeven.. En dat het op z'n minst zeer onwaarschijnlijk is.......

Mijn verwachting was dat jij dus slimmer zou moeten zijn, en dat die onwetende journalist, zich beter had moeten informeren...
Dus ik ben terleurgesteld in de inzichten van de journalist en ook dus in die van jou... ;D ;D ;D ;D ;D
Is dat voldoende antwoord op je vraag ?   >:D >:D >:D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #11 Gepost op: 9 september 2007, 16:37:39
Dat is dat laatste een inkopper ?, Met jouw kennis had je natuurlijk al moeten weergeven,dat de journalist zich mogelijk heeft vergist..  Ja en met jouw kennis en ervaring met journalisten in de afgelopen jaren, weet je dat dit soort berichten niet altijd correct worden weer gegeven.. En dat het op z'n minst zeer onwaarschijnlijk is.......

Mijn verwachting was dat jij dus slimmer zou moeten zijn, en dat die onwetende journalist, zich beter had moeten informeren...
Dus ik ben terleurgesteld in de inzichten van de journalist en ook dus in die van jou... ;D ;D ;D ;D ;D
Is dat voldoende antwoord op je vraag ?   >:D >:D >:D






Pak eens een woordeboek en kijk eens bij "I R O N I S C H" ...

Misschien kan dit je alvast op weg helpen:

overdrijving, ook wel hyperbool, het met opzet vergroten van dingen waardoor het in het bespottelijke wordt gedreven.
understatement, het tegenovergestelde van de overdrijving, het verzwakken van een mededeling. Echter, door de verzachting wordt de mededeling juist kracht bij gezet, dankzij de ironie.


Ik had gehoopt dat mensen - vooral die mij kennen- begrepen zouden hebben dat ik niet de KNRM op de korrel nam maar de journalist die deze onzin schrijft.

Soms overschat je iemands capaciteiten...


Henk


Rescue-Boy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Velocitas-Vis-Nostra
    • Arctic-challenge
Reactie #12 Gepost op: 10 september 2007, 18:40:36
Kijk en in hulpverlenigsland gaat het hier dus echt om, er liggen 4(of 5) mensen in een vlot in de noordzee, of er drijven twee jongens al 24 uur in de noordzee, of er drijven 17 mensen in de noordzee omdat hun helikopter een soort van neergestort is.( kun je over praten wat de definitie van neerstorten is)

Nee we moeten 37 pagina's forum plaatsen over wel of niet rijden met blauw (of dat je een beter hulpverlener maakt of zo), of een pagina of 10 vullen met gedoe over SAMIJ regelingen en zo.

Res ( die wel eens wat ironisch wordt als hij hier leest)   8)
NoordBorgh go's North again in 2009


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #13 Gepost op: 10 september 2007, 19:10:58
Citaat
Res ( die wel eens wat ironisch wordt als hij hier leest)

Helemaal mee eens: en als anderen dat niet in de gaten hebben, maar toch reageren, zakt hun geposte reactie naar een bedenkelijk nivo!!!
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV