Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1172842 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #20 Gepost op: 18 september 2007, 23:48:25
,,Politiemensen worden vaak vooraf opgehitst door hun superieuren om ons flink aan te pakken. Ik probeer ze op mijn manier te confronteren met de werkelijkheid.’’

Ook afgelopen zaterdag koos ze een plekje in de berm toen politie en actievoerders elkaar op de weg opzochten. Toch werd ze aangevallen door een politiehond. ,,Zijn begeleider had hem helemaal niet onder controle. Daarom brak hij door de linies heen.’’


Ik hoop dat mijn aangifte ertoe leidt dat deze man dit werk nooit meer mag doen.’’

Stoppen met demonstreren doet ze dus niet. ,,Ik moet even kijken hoe het is als ik opsta, maar als het enigszin kan, sta ik straks in Den Haag langs de route.’’



Toch leuk dat de beelden anders bewijzen, dat zij richting hond stapt / valt en niet de hond naar haar toe .... En alsnog is er op tv duidelijk te horen geweest dat er een aantal maal gevorderd is om weg te gaan. En er is gewaarschuwd met evt. inzet van de honden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Michelle1983

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 19 september 2007, 00:38:46
Bovendien grijpt ze volgens mij naar de lange lat van de geleider.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #22 Gepost op: 19 september 2007, 18:22:09
Precies, die hond deed waar ie z'n bakje voer voor krijgt, het beschemen van de baas. Als zij vaker bij demonstraties is (volgens het artikel wel) dan had ze kunnen weten dat een politiehond z'n baas verdedigt en dat je geen acties moet uithalen richting zo'n hond.

Gewoon een domme actie van die vrouw, of je het nu eens bent met haar standpunt of niet.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #23 Gepost op: 19 september 2007, 21:00:27
http://www.dumpert.nl/mediabase/26875/ac5192dd/nood_breekt_wet.html

Ook politieagenten mogen niet parkeren in binnen 3 meter...


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #24 Gepost op: 19 september 2007, 21:27:07
Vraagje,
Waarom worden dit soort filmpjes niet op de nederlandse televisie uitgezonden. Of is dit te grof?  ???

http://www.liveleak.com/view?i=b113582d37&p=1
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #25 Gepost op: 19 september 2007, 23:00:51
Hoe confronterender de beelden hoe eerder men neigt ernaar te luisteren, dus wat mij betreft mogen zulk soort reclames hier ook best uitgezonden worden...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #26 Gepost op: 28 september 2007, 16:15:23


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #27 Gepost op: 28 september 2007, 16:33:03
http://www.skoeps.nl/index.php?module=Item&func=show&id=19361

Weet iemand welk team dit is?

Het eerste bericht gaat ook al over dit flmpje!

Dacht dat het een reclame was van Motorola... dat als je een nieuw model van dat merk had dat je atlijd wel wat had te doen..... dus de mensen die niks zaten te doen dat die werden opgepakt.... bij ongeveer 19 sec. zie je ook een stukje van een camera.
(zover ik het kon ontcijferen op de tv)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #28 Gepost op: 28 september 2007, 16:47:16
Het eerste bericht gaat ook al over dit flmpje!

Dacht dat het een reclame was van Motorola... dat als je een nieuw model van dat merk had dat je atlijd wel wat had te doen..... dus de mensen die niks zaten te doen dat die werden opgepakt.... bij ongeveer 19 sec. zie je ook een stukje van een camera.
(zover ik het kon ontcijferen op de tv)
*oeps!*

Dankje ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #29 Gepost op: 4 oktober 2007, 21:41:58