Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1172707 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #4470 Gepost op: 21 december 2014, 18:54:34
De straalpijpen bleken defect te zijn, daarom is lagedruk afgelegd.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #4471 Gepost op: 21 december 2014, 19:14:30
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1316190 date=1419184474
De straalpijpen bleken defect te zijn, daarom is lagedruk afgelegd.

Allebei?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #4472 Gepost op: 21 december 2014, 22:24:59
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1316194 date=1419185670
Allebei?

Weet ik niet meer. Is al weer een tijdje geleden. Het deed het ieder geval niet.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4473 Gepost op: 21 december 2014, 22:29:48
Mnja 17 november 2014 ::)
Het enige wat dan zou kunnen is de HD-pomp defect, maar volgens mij heb je dan helemaal geen water op je HD-stralen, als ik het fout heb word ik wel terug gefloten door de pompbedienders hier op het forum. Krijg meer en meer de indruk dat men niet wist hoe men de straalpijp moet instellen om meer water eruit te krijgen.


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #4474 Gepost op: 21 december 2014, 23:23:02
Als de HD pomp kapot is heb je theoretisch de zelfde druk op je straalpijp als op de LD. Zou dus kunnen gezien de film.
De HD pomp voert de LD druk gewoon nog verder op.

Echter een instelfout (debiet) of flush stand kan ook bedienfout van straalpijp zijn, zou wel toevallig zijn als beide straalpijpen verkeerd worden ingesteld. Maar kan niet, bestaat niet. Die 75 mm aan je LD straalpijp werkt ook niet lekker.
Maargoed uiteindelijk is daar dit topic niet voor denk ik


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #4475 Gepost op: 23 december 2014, 08:26:58
Ligt het aan mij, of komt de HD straal uit een rare hoek uit de straalpijp? De kegel lijkt niet netjes rond. Mogelijk dat er vervuiling in de HD straalpijp zit, waardoor de opbrengst verminderd wordt. De druk lijkt mij gezien de verneveling wel in orde.

Vuil in de HD pomp(watertank) kan inderdaad tot vervuiling leiden in beide HD straalpijpen, zodat ze inderdaad allebei debietproblemen geven. Diverse keren zelf meegemaakt met dit type straalpijpen. Even flushen of straalpijp van de slang af halen en je ziet wel wat de oorzaak is.


Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
Reactie #4476 Gepost op: 26 december 2014, 22:46:39
In de nieuwe TLC-serie ‘Op De Ambulance Met…’ ervaren vier bekende Nederlanders hoe belangrijk het werk van het ambulancepersoneel is. Sofie van den Enk, Géza Weisz, Josje Huisman en Ferry Doedens rijden elk 24 uur mee met een ambulance in verschillende plaatsen in Nederland en maken zo diverse situaties mee waarvoor de ziekenwagen wordt opgeroepen.

verwijderd, zie: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=87761.0


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #4478 Gepost op: 2 januari 2015, 15:19:30
Na evaluatie binnen het moderatorteam is er besloten om het hulpverleningsfoto's en video's board te sluiten en alle lopende topics onder te brengen op plekken waar ze beter tot hun recht komen. Dit verzameltopic is nu verplaatst naar de fotografen & journalistiek board.

Ook veel filmpjes in dit topic verdienen eigenlijk een betere plek. Vaak passen ze binnen een bestaand incidententopic of voor kleinere incidenten in "uit de media" / "uit de media buitenland", of binnen een topic in een van de vakinhoudelijke (bijv. witte, rode of blauwe) boards indien er sprake is van leerzame of educatieve filmpjes.

Graag dus aandacht hiervoor en bij het plaatsen van een filmpje een toepasselijke plek hiervoor uitkiezen!


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #4479 Gepost op: 5 januari 2015, 02:26:45
Wederom meerdere posts verwijderd die hier niet thuishoren, graag aandacht hiervoor!

Citaat van: Hulpverleningsforum link=msg=1319540 date=1420208370

Graag dus aandacht hiervoor en bij het plaatsen van een filmpje een toepasselijke plek hiervoor uitkiezen!