Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1180933 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #850 Gepost op: 5 november 2009, 18:51:20
Aha, dat hoor ik hier dus de hele dag al... ze zijn met schietoefeningen bezig op het defensieterrein hier te Wezep en zouden dat dan ook die mortieren zijn? Lijkt er wel op ::)

Ik vroeg me ook al wat het was. Het geluid lijkt inderdaad veel op die mortieren
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #851 Gepost op: 5 november 2009, 18:52:09
Neejoh, Dit is in Engeland!! Lijkt me sterk dat je die nog in Wezep hoort;)
Niet het geluid uit Engeland, maar wel het geluid van onze eigen ASK ;-) er werd aardig wat afgeschoten vanochten en vanmiddag.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #852 Gepost op: 5 november 2009, 19:50:15
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #853 Gepost op: 6 november 2009, 02:21:59
http://www.viddler.com/explore/cheekee23/videos/7

This video is Public

A ladder truck on a way to a blaze takes a corner too fast, and flips over! The nine-ton monster is nearly flattened, but all aboard are ok. Countdown ultimate "Worst Day on the Job" videos on truTVs all new TOP 20 MOST SHOCKING! this Saturday, Oct. 24TH on truTV at 8pm. More stupendous hits and non stop action than ever before to leave you breathless!


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #854 Gepost op: 6 november 2009, 02:26:01
http://www.viddler.com/explore/cheekee23/videos/7 This video is Public
A ladder truck on a way to a blaze takes a corner too fast, and flips over! The nine-ton monster is nearly flattened, but all aboard are ok. Countdown ultimate "Worst Day on the Job" videos on truTVs all new TOP 20 MOST SHOCKING! this Saturday, Oct. 24TH on truTV at 8pm. More stupendous hits and non stop action than ever before to leave you breathless!

ZIEK!! Die firefighter in het bakkie achterin zag zn leven ook even voorbij flitsen.. ja dit zag je ook wel aankomen met zon gevaarte  :o
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #855 Gepost op: 8 november 2009, 15:44:13
Demonstratie: Cobra brandblussysteem

Op 7 November 2009 was in de regio Rotterdam-Rijnmond de dag van de Vrijwilliger opgezet. Op deze dag werd bij de EXO het nieuwe blussysteem genaamd Cobra gedemonstreerd aan het publiek. In deze video laten zij zien hoe ze snel een autobrand kunnen blussen d.m.v. het Cobra systeem.

User TLP1691
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #856 Gepost op: 8 november 2009, 21:58:46
Weer zo'n vooropgezette demo. Natuurlijk gaat die brand uit, misschien is al het interieur er al uit gehaald en liggen er alleen een paar pallets in. Gezien de kleine hoeveelheid vlammen was het effect met een HD straal bijna het zelfde geweest. Een paar sec. de HD erin en de brand was net zo snel geblust.
Oevrigens blijft hij nu ook nog lang na smeulen, toih nog nablussen met HD. En geef nu eens een demo als de motorruimte en passgaiers ruimte in brand staan??
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #857 Gepost op: 8 november 2009, 23:32:24
Oevrigens blijft hij nu ook nog lang na smeulen, toih nog nablussen met HD. En geef nu eens een demo als de motorruimte en passgaiers ruimte in brand staan??

''Omdat de auto vandaag nog voor meer demo's gebruikt word is er gevraagd om niet de hele auto te blussen zoals je normaliter een auto zal blussen''
Of woorden van gelijke strekking ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #858 Gepost op: 8 november 2009, 23:37:51
Ik vermoed dat het meer om de intensiteit van de brand gaat.

Zoals ik in een ander topic over de Fire Knockout ook al heb geschreven was dat een demonstratie/tv-opname bij ons korps waarbij op tv leek alsof het product de brand had gedoofd.

In werkelijkheid werden meerdere blusbommen (om het zo maar te noemen) gebruikt en moest er traditioneel worden geblust met hd ;)

Uiteraard werd dat er op tv niet bijgezegd  :-X :-\


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #859 Gepost op: 9 november 2009, 19:38:48
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland