Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184337 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #3250 Gepost op: 2 augustus 2012, 10:32:01
Wat een beroerde afzetting. Dit is geen standaard rijstrookafzetting waarbij er één strook wegvalt, hier worden twee stroken in één keer afgestreept, namelijk de taper vanaf de A2 en strook 3 van de A10. Dan vraag je erom dat er voertuigen stilvallen voor het nulpunt!  >:(
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3251 Gepost op: 2 augustus 2012, 14:09:33
Wat een beroerde afzetting. Dit is geen standaard rijstrookafzetting waarbij er één strook wegvalt, hier worden twee stroken in één keer afgestreept, namelijk de taper vanaf de A2 en strook 3 van de A10. Dan vraag je erom dat er voertuigen stilvallen voor het nulpunt!  >:(

Tuurlijk. Want wat zou die grote lichtgevende pijl op de rijstrook waarop ik rijd nu betekenen ????????????  Ohja, doorrijden totdat je er zowat tegenaan staat en dan stoppen om te kijken of je een rijstrook kan opschuiven. Stom van mij.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3252 Gepost op: 2 augustus 2012, 17:57:52
Ja dit noem ik wel weer een gevalletje, ben ik nou zo slim of zijn jullie nu zo dom. Er staat in het verhaal al dat er tekskarren staan met verduidelijking (waarschuwing 1), van te voren zal er al een snelheidsbeperkende maatregel zijn (waarschuwing 2), Vaak staan op de ring de matrixborden zo dat je al van ver kan zien wat er gaat gebeuren (waarschuwing 3), en er staat een (bots?)voertuig met zwaailampen aan (waarschuwing 4). Mij is toch echt geleerd tijdens de rijlessen om vooruit te kijken en in een situatie die je lastig kan overzien dan je snelheid maar te minderen en niet met 100+ er op te vliegen.

Had vandaag ook dat ik bijna 1.5 km van te voren al zag op de borden dat eerst rijstrook 1 en daarna rijstrook 2 eruit ging, maar toch tig mensen die door rijden tot dat ze onder een kruis door rijden en dan plots het stuur naar rechts gooien  98uiye
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #3254 Gepost op: 3 augustus 2012, 13:16:14
@7131 en Customs: u bent als professional in deze wereld een stuk beter onderlegd dan menig andere weggebruiker. Ik had van u niet anders verwacht.  0098

Feit is echter dat wij in de verkeersbusiness ook rekening moeten houden met mensen die allemaal wat minder briljant zijn en een verkeerssituatie even niet zo goed lezen en begrijpen. Mensen die dus als een zenuwpees op zoek gaan naar een gaatje op de strook naast hen, daartoe snelheid minderen waardoor zij helemaal geen gaatje meer kunnen vinden en tot slot maar stoppen voor de pijlwagen. En daarbij wordt het hen zeker niet makkelijker gemaakt door in één keer twee stroken weg te strepen ;)
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUS®kring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Reactie #3255 Gepost op: 3 augustus 2012, 15:54:38
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3256 Gepost op: 3 augustus 2012, 16:48:13
@7131 en Customs: u bent als professional in deze wereld een stuk beter onderlegd dan menig andere weggebruiker. Ik had van u niet anders verwacht.  0098

Feit is echter dat wij in de verkeersbusiness ook rekening moeten houden met mensen die allemaal wat minder briljant zijn en een verkeerssituatie even niet zo goed lezen en begrijpen. Mensen die dus als een zenuwpees op zoek gaan naar een gaatje op de strook naast hen, daartoe snelheid minderen waardoor zij helemaal geen gaatje meer kunnen vinden en tot slot maar stoppen voor de pijlwagen. En daarbij wordt het hen zeker niet makkelijker gemaakt door in één keer twee stroken weg te strepen ;)

Humm. Ik denk dat dit toch meer te maken heeft met: "ik heb haast en ga zo laat mogelijk opzij, want dan kan ik nog net even voorbij die ene auto................". En ook dat zeg ik uit ervaring.


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #3257 Gepost op: 4 augustus 2012, 02:18:29
Eenzijdig ongeval Boompjes inzet Ambu 17-111 TS31-1 OD30-1 Politie

Brandweer, Ambulance en Politie terplaatse bij een eenzijdig ongeval op de Boompjes in Rotterdam
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #3258 Gepost op: 4 augustus 2012, 02:20:00
A1 AMBU 17-126 LFL 2 EMCR HELI PLATFORM S GRAVENDIJKWAL 3015CE ROTTERDAM

Lifeliner 2 komt met een zwaar gewond slachtoffer aan bij het EMC in Rotterdam. De ambulance vervoerd het slachtoffer vanaf het heli platform naar de SEH
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #3259 Gepost op: 5 augustus 2012, 13:28:23
Aram,  wederom een schitterend filmpje!
Complimenten.
Bedankt! ;)

Heb weer een nieuwe maar dan in het donker.

Opnieuw persoon van eiland gehaald
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland