Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1172732 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #3400 Gepost op: 4 november 2012, 18:47:57
wat ik even uit het filmpje distileer met betrekking tot die vragen...
meneer stond op een invalidenplek.
en om onnodige kosten te besparen wordt de auto niet afgesleept maar even verplekt.
in principe had de auto gewoon afgesleept kunnen worden. (en dat is ook dara best een prijzige aangelegenheid)
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


Wpie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
    • EHBO Enkhuizen
Reactie #3401 Gepost op: 4 november 2012, 19:11:41
niet grappig of leuk
maar wel enorm indrukwekkend

Só Riso Mail Vídeos Cómicos Já Viram Desmoronar uma Montanha
Groet Willem Hulpverlener EHBO Reanimatie AED Website: http://www.ehboenkhuizen.nl


Ruben Klein Woolthuis

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 101
Reactie #3402 Gepost op: 4 november 2012, 20:49:31
Persoon gewond na steekpartij aan de Crabstraat in Hoorn

HOORN - Op de Crabstraat in Hoorn heeft zaterdagmiddag rond 15:15 uur een steekpartij plaatsgevonden. De bewoner van een pand werd in zijn deuropening neergestoken. Hij wist naar de overkant te strompelen en aan te bellen. Een brandweerman die in de straat woonde twijfelde geen moment en ging achter de dader aan. Hij raakte hem echter kwijt. De vrouw van de brandweerman belde 112. Nadat de ambulance ter plaatse waas er een grote burgernetactie met 1582 leden opgestart, met de vraag om uit te kijken naar de dader. Door zoekslag van de politie, een speurhond, en de leden van burgernet heeft er één aanhouding plaatsgevonden. Dit is bevestigd door de poltie, maar het is nog niet bevestigd of het om de daadwerkelijke dader gaat. Een man is volgens buurtbewoners die middag rond 14:00 scheldend door de straat gegaan. Of dit om de angehouden persoon gaat kan de politie ook nog niet vertellen. Waarom de man het slachtoffer heeft neergestoken is onbekend. de technische recherche is nog lange tijd bezig geweest met sporenonderzoek. Gedurende de inzet was de Crabstraat afgesloten.




http://www.youtube.com/rubenje12


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #3404 Gepost op: 6 november 2012, 18:08:16
Colonne Koninklijke Marechaussee

Kwam ik vandaag toevallig tegen. 8) (Met mijn telefoon gefilmd)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #3405 Gepost op: 6 november 2012, 23:34:13
Colonne Koninklijke Marechaussee

Kwam ik vandaag toevallig tegen. 8) (Met mijn telefoon gefilmd)

Die pantservoertuigen gaan nog aardig hard de hoek om op asfalt :o


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #3406 Gepost op: 7 november 2012, 11:23:21
Die pantservoertuigen gaan nog aardig hard de hoek om op asfalt :o
Ze hebben de rubberblokken op de tracks. Dan valt het allemaal wel mee. Het wordt anders als de rubberblokken eraf gaan  >:D
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Ruben Klein Woolthuis

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 101
Reactie #3407 Gepost op: 9 november 2012, 14:50:59
Persoon van dak gered bij te water geraakt voertuig in Zwaag

ZWAAG - Op de Factorij in Zwaag is donderdagavond een man met zijn auto het water ingereden. Hij wist snel zelf op het dak van zijn wagen te klimmen, en bleef ongedeerd.

De auto van de man raakte door nog onbekende oorzaak van de weg, miste rakelings twee bomen, en belandde in het water. Een brandweerladder en brandweerduikers hielpen de op het autodak staande man weer op het droge. Hij is nagekeken door ambulancepersoneel, maar bleek niets te hebben overgehouden aan het ongeval.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #3409 Gepost op: 10 november 2012, 10:42:26
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.