Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1183514 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #3561 Gepost op: 22 januari 2013, 22:31:16
Juist, je ziet de brandweermannen naast je ademlucht omhangen...... Ik zou zeggen: Jongens, succes, ik wacht beneden.  ::)

Zolang ze naast je beginnen met omhangen maskeren, zou het nog geen probleem moeten zijn. Als het goed is doet de brandweerman dat in "veilig" gebied, zodat je beschermd de rook in gaat, anders zou ook hij te laat zijn...
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #3562 Gepost op: 23 januari 2013, 20:21:01
Felle schoorsteenbrand met Vlammen in Lunteren hedenmiddag.

Vlammen zichtbaar bij felle schoorsteenbrand op Mielweg Lunteren 23 01 2013
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #3563 Gepost op: 23 januari 2013, 20:55:12
Zolang ze naast je beginnen met omhangen maskeren, zou het nog geen probleem moeten zijn. Als het goed is doet de brandweerman dat in "veilig" gebied, zodat je beschermd de rook in gaat, anders zou ook hij te laat zijn...
Heb je het filmpje wel gezien?


brwzav

  • Hulpverlenings fotograaf België (Vooral regio Zaventem - Brussel)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 467


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #3565 Gepost op: 23 januari 2013, 21:23:25
Zolang ze naast je beginnen met omhangen maskeren, zou het nog geen probleem moeten zijn. Als het goed is doet de brandweerman dat in "veilig" gebied, zodat je beschermd de rook in gaat, anders zou ook hij te laat zijn...
Eens, maar die beste filmert hoort daar niet te staan. Zeker niet als je al ziet dat de brandweer haast maakt, maak je uit goed fatsoen gewoon ruimte.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #3568 Gepost op: 24 januari 2013, 02:32:00
Heb je het filmpje wel gezien?
Ja, heb jij mijn reactie ook gelezen? Waar zie jij in de geciteerde reactie een mening van mij over de inhoud van het filmpje? Ik heb het over het principe dat maskeren dient te gebeuren voordat men de rook in gaat, en je daar in principe dus veilig naast zou moeten kunnen staan.

Eens, maar die beste filmert hoort daar niet te staan. Zeker niet als je al ziet dat de brandweer haast maakt, maak je uit goed fatsoen gewoon ruimte.
Afgezien van de eerste moment van het filmpje, waarin je je af kunt vragen of hij inderdaad in de weg staat (de brandweercollega's of politie maken er verder geen opmerking over), blijft hij verder keurig op de andere trap, naar de volgende verdieping. Ik heb niet het idee dat hij daar in de weg staat. Of ik daar zelf zou blijven staan is een ander verhaal, ik denk het zomaar van niet... Maar ik zou dan ook waarschijnlijk een van de mannen met zo'n fles op m'n rug zijn geweest... ;D

Overigens ging het in eerste instantie om de reactie van Red, die volgens mij een opmerking maakte over de plek van zijn blauwe collega (in het geel), niet die van de filmer...
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #3569 Gepost op: 24 januari 2013, 09:59:19
Eens, maar die beste filmert hoort daar niet te staan. Zeker niet als je al ziet dat de brandweer haast maakt, maak je uit goed fatsoen gewoon ruimte.

Begrijp in de comments dat de filmer in die flat woont. Ook is in het filmpje te zien dat de bevelvoerder hem niet weg stuurt maar zegt 'Jij weet het he'. Hiermee vanuit gaande dat de 2 elkaar kennen.