Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184360 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


tas 73-1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening




honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #3583 Gepost op: 26 januari 2013, 17:53:52
Is er een bepaalde reden voor dat het brandweervoertuig in de laatste video van Luke_BNV achteruit het land op rijd?
Mooie video's Luke. Keep up the good work. O0
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #3584 Gepost op: 26 januari 2013, 18:00:33
Is er een bepaalde reden voor dat het brandweervoertuig in de laatste video van Luke_BNV achteruit het land op rijd?
Mooie video's Luke. Keep up the good work. O0

Het was in ieder geval op verzoek van de bevelvoerder. Die vroeg de chauffeur achteruit door de bandensporen naar de brand toe te rijden. Reden daarvoor weet ik niet.  :)

Bedankt voor het compliment. Ik doe mn best.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #3585 Gepost op: 26 januari 2013, 18:09:05
Het was in ieder geval op verzoek van de bevelvoerder. Die vroeg de chauffeur achteruit door de bandensporen naar de brand toe te rijden. Reden daarvoor weet ik niet.  :)

Bedankt voor het compliment. Ik doe mn best.  :)

Wellicht heeft de bevelvoerder deze beslissing gemaakt vanwege de grip van het voertuig. Achter ook bredere banden, en waarschijnlijk geen 4x4 voertuig. Bedankt. :)

De reden waarom ik jou filmpjes mooi & goed vind is dat er geen voor- of aftiteling is. Bij een aantal video's zie je dat deze langer zijn dan de video zelf.
Een fade-in is mooi gedaan, trekt (bedoeld of onbedoeld) toch nóg meer de aandacht van de kijker. Een duidelijke titel erboven die alles zegt wat we willen weten.
Vaak een compleet beeld van aanrijdende voertuigen en voertuigen ter plaatse, en het incident zelf van verschillende hoeken gefilmd.  O0
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #3586 Gepost op: 26 januari 2013, 18:18:14
Reden dat een TS in dit soort gevallen achteruit een weiland in rijdt, is dat het voertuig vooruit er makkelijker eruit te trekken is mocht het vast komen te zitten. ::)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #3587 Gepost op: 26 januari 2013, 18:24:30
Wellicht heeft de bevelvoerder deze beslissing gemaakt vanwege de grip van het voertuig. Achter ook bredere banden, en waarschijnlijk geen 4x4 voertuig. Bedankt. :)

De reden waarom ik jou filmpjes mooi & goed vind is dat er geen voor- of aftiteling is. Bij een aantal video's zie je dat deze langer zijn dan de video zelf.
Een fade-in is mooi gedaan, trekt (bedoeld of onbedoeld) toch nóg meer de aandacht van de kijker. Een duidelijke titel erboven die alles zegt wat we willen weten.
Vaak een compleet beeld van aanrijdende voertuigen en voertuigen ter plaatse, en het incident zelf van verschillende hoeken gefilmd.  O0

In dit geval betrof het wel een 4x4 voertuig. de 1741 (TS terplaatse) is het natuurvoertuig van Barneveld. Ik denk dat de reden die Peter gaf inderdaad erg logisch is.

En bedankt voor de uitleg. Ik kan me behoorlijk vinden in je verhaal. :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #3588 Gepost op: 27 januari 2013, 22:47:41
Gewonde bij ongeval op de A58 bij Moergestel, 27-01-2013

Gewonde bij ongeval op de A58 bij Moergestel, 27-01-2013.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon