Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1173106 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

ACKevin

  • Gast
Reactie #140 Gepost op: 6 januari 2008, 22:03:22
&NR=1  :-X

Vind het een beetje een vaag filmpje. 40 seconden later de auto total loss maar de slachtoffers zijn er al uit? Geen hulpdiensten maar wel een lege auto terwijl het een 'fatale crash' zou zijn. Lijkt me niet dat iemand de hele auto gaat filmen van 'kijk eens hoe die auto er nu uit ziet' terwijl iemand er net een dode/zwaargewonde man eruit getrokken heeft


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #141 Gepost op: 6 januari 2008, 22:34:20
Vind het een beetje een vaag filmpje. 40 seconden later de auto total loss maar de slachtoffers zijn er al uit? Geen hulpdiensten maar wel een lege auto terwijl het een 'fatale crash' zou zijn. Lijkt me niet dat iemand de hele auto gaat filmen van 'kijk eens hoe die auto er nu uit ziet' terwijl iemand er net een dode/zwaargewonde man eruit getrokken heeft
Volgens mij bedoelen ze dat het fataal is voor de audi, niet voor een van de inzittenden, daar was ie niet voldoende voor beschadigd.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


ACKevin

  • Gast
Reactie #142 Gepost op: 6 januari 2008, 23:34:58
Volgens mij bedoelen ze dat het fataal is voor de audi, niet voor een van de inzittenden, daar was ie niet voldoende voor beschadigd.....

Oh haha ok dan.. dan heb ik niks gezegd :)


peter1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #143 Gepost op: 7 januari 2008, 10:59:32
inderdaad wazig filmpje maar ook bij deze schade zou het voor de bijrijder best fataal kunnen zijn.
de hoeveelheid schade aan het voertuig zegt niet altijd alles.
groeten Peter


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #144 Gepost op: 7 januari 2008, 15:17:25
http://www.dumpert.nl/mediabase/37717/acbd41cf/politie_mept_gitarist.html

 :-X

Hoe die agent reageert. Oké, die jongen daagt het uit,  maar zo reageer je toch niet? :-[
343, never forget.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #145 Gepost op: 7 januari 2008, 16:22:38
Je bent een aap in uniform.

Gemengde gevoelens. Als agent hoor je niet zo op te treden, maar hij verdient zeker een klap voor ze kanes...


ACKevin

  • Gast
Reactie #146 Gepost op: 7 januari 2008, 16:24:00
"dit gaat leuk worden"

"ik wil me aangeven voor geestelijke moord"

"jullie zijn corrupt"

wat een vage gozer :P


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #147 Gepost op: 7 januari 2008, 16:30:58
http://www.dumpert.nl/mediabase/37717/acbd41cf/politie_mept_gitarist.html

 :-X

Hoe die agent reageert. Oké, die jongen daagt het uit,  maar zo reageer je toch niet? :-[

Pest ventje is het! We zijn in Nederland toch een papieren tijger aan het worden. Als ik tijdens een geweldsincident iemand een klap op het gelaat geef dan krijg je altijd na afloop te horen dat het geweld niet proportioneel is toegepast. Dat beslist dan iemand achter een bureau die de werkelijkheid met de straat helemaal kwijt is. Je had beter dan een bokkenpootje aan kunnen leggen krijg je dan van de IBT adviseur te horen. In bijna alle landen in de wereld zullen de burgers het niet in hun kop halen om bijdehand of beledigend te zijn ten opzichte van de politie. Je weet dat je dan de kans loopt om even aangepakt te worden. Alleen hier in Nederland moeten we alles maar accepteren. Je mag je tegenwoordig laten bespuwen, beledigen en de les laten lezen door elke simpele ziel. Je moet dan maar beleefd blijven en ja en amen knikken.
Kortom geef ik deze collega groot gelijk dat hij dit pest ventje een tikje geeft. De collega zal vast wel een streepje achter zijn naam krijgen in zijn persoonlijk dossier en officieel mag je het in dit land ook niet zo oplossen maar moet je alles maar accepteren op straat. Als ik zo de reacties lees onder het filmpje van de mensen zijn zij het gelukkig ook bijna allemaal er mee eens dat deze agent gevoelsmatig even het ventje goed aanpakt!


ACKevin

  • Gast
Reactie #148 Gepost op: 7 januari 2008, 16:40:19
precies, iedereen loopt altijd maar te klagen dat de politie niks uitvoert en zo mak is als een lammetje.. deze gozer zocht het gewoon op en dan kan je wat verwachten.. hij had tenminste gelijk in zn voorspelling "dit gaat leuk worden".. en dan huilen als ie krijgt wat ie wilt..


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #149 Gepost op: 7 januari 2008, 16:44:35
Deze tik zegt meer dan duizend woorden. En ja, natuurlijk leven we na deze tik meteen in een politiestaat...  ::) (dream on).

Liever dat een agent op deze manier het gezag laat gelden, laat m maar voelen hoe je je dient te gedragen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s