Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1172870 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

ACKevin

  • Gast
Reactie #160 Gepost op: 7 januari 2008, 21:02:22
precies, doet me denken aan dit filmpje:


Alex

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #161 Gepost op: 7 januari 2008, 22:52:24
precies, doet me denken aan dit filmpje:


Dit is dan weer de overtreffende trap, maar da's Amerika.

Ik ben blij om te lezen dat we hier vierkant achter de actie van de collega's staan. Dit is ook mijn insteek op straat geworden, na een aantal incidenten waarbij ik me achteraf afvroeg waarom ik niet iemand die opvoedende draai om de oren had gegeven. Je slaat als politie een modderfiguur als je dit soort gedrag onbestraft zou laten.

Lekker simpel commentaar trouwens van die kale meneer aan het einde van het filmpje. Die heeft er duidelijk weinig verstand van...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #162 Gepost op: 7 januari 2008, 23:25:01
Dit is dan weer de overtreffende trap, maar da's Amerika.


Op een ander forum bleek ook dat dat geen agent was, maar een of andere security freak ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ACKevin

  • Gast
Reactie #163 Gepost op: 7 januari 2008, 23:31:36
maakt verder ook niet zoveel uit, ging om het idee ;)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #164 Gepost op: 8 januari 2008, 14:00:05
Filmpje slaande agent hit op internet

Gepubliceerd op 08 januari 2008, 10:06
Laatst bijgewerkt op 08 januari 2008, 12:06

Leeuwarden -  
Een filmpje op de populaire website Geenstijl.nl waarin een agent in Leeuwarden een tik uitdeelt aan een vervelende jongeman heeft gisteren onder internetters veel stof doen opwaaien.

De beelden doken gistermiddag op en werden tot aan vanochtend negen uur ruim 166.000 keer bekeken. Het filmpje blijkt deel uit te maken van een documentaire van de locale Leeuwarder omroep Mercurius, die - in gekuiste versie - vorig jaar al werd uitgezonden.

In het internetfilmpje loopt een achttienjarige man bij de Mercuriusfontein op twee agenten af. Hij slaat plots dreigende taal uit en noemt de agenten ,,corrupt'' en ,,aap in uniform''. Eén van de agenten deelt daarop met de vlakke hand een ‘corrigerende tik' uit. Hierna wordt de knaap ingerekend.

Omroep Mercurius is verbaasd over het uitlekken van het filmpje. Het fragment in de documentaire, over markante Leeuwarders, deed volgens Piet Kok van de omroep vorig jaar weinig stof opwaaien. Destijds werd het gezicht van de agent onzichtbaar gemaakt. Kok benadrukt dat de provocerende man niet in opdracht van de documentairemakers handelde.

De politie kent het filmitem op Geenstijl. Volgens woordvoerder Peter Boomsma speelde het voorval zich in mei 2007 af. De opgepakte man heeft later op het bureau z'n excuses aangeboden, zegt Boomsma. ,,Hij heeft de tik als corrigerend en niet als pijnlijk ervaren. Hij zag ook geen reden voor een klacht tegen de agent.'' Wel stelt de zegsman dat het optreden van de slaande agent ,,niet de schoonheidsprijs'' verdient.

De meerderheid van de kijkers naar het filmpje laat in een reactie weten de handelswijze van de politie toe te juichen.

Bron: http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article2950903.ece#reacties
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Maaike

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
  • Gelderland-Midden AVZ (Dieren)
Reactie #165 Gepost op: 8 januari 2008, 14:40:25
Als je goed kijkt in de bewuste filmpje dan zie je dat die "klap" die je hoort komt dat de agent met zijn vlakke hand tegen van die jongen komt  8)
Maaike


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #166 Gepost op: 8 januari 2008, 20:57:17
lol ik had een reaktie geplaatst.... maar never mind lol ik ben wat traag...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #167 Gepost op: 12 januari 2008, 09:25:32
Dit is wel een beetje het meeste bizarre wat ik ooit heb gezien qwa led samenstelling op een auto,

&feature=related

Greetz roy


CLUT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Dit forum is het helemaal !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #169 Gepost op: 20 januari 2008, 15:46:58
schokkende beelden!!! (kind die zichzelf met benzine in brand steekt om een 'stunt' uit te halen)  :-X :-X :-X

Dit gebeurt er als kinderen naar Jackass e.d. programma's kijken....  :-X

http://www.liveleak.com/view?i=2ad6fa8c03