Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1176890 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993


Mind

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Inline Explorer
Reactie #191 Gepost op: 2 februari 2008, 11:18:17
100% mee eens pamlpie
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #192 Gepost op: 11 februari 2008, 15:16:11
bloedige botsing op ijs

www.ad.nl/sport

Filmpje: ! Private video

BUFFALO - De Slowaakse ijshockeyer Richard Zednik van Florida Panthers heeft zondag een bloedig incident overleefd. De international kreeg in de NHL-wedstrijd tegen Buffalo Sabres de schaats van ploeggenoot Olli Jokinen in zijn nek.
 
Jaroslav Spacek schaatst langs het bloedspoor van Richard Zednik, die met flinke snee is afgevoerd. FOTO AP Het bloed uit de snee gutste op de ijsvloer en Zednik moest in allerijl naar het ziekenhuis. Een operatie in het hospitaal van Buffalo verliep voorspoedig. De schade voor Zednik bleef beperkt tot een flinke wond’s de slagader was niet geraakt.

De botsing was er een als zovelen in het robuuste ijshockey. Clarke MacArthur van Buffalo voerde een stevige ’bodycheck’ uit op Jokinen, die zo’n beetje door de lucht vloog. De omhoogstekende schaats raakte precies de nek van Zednik.
Samen sterk in de hulpverlening!


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #193 Gepost op: 11 februari 2008, 15:26:08
bloedige botsing op ijs

www.ad.nl/sport

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=O1xQM1LTGK0

BUFFALO - De Slowaakse ijshockeyer Richard Zednik van Florida Panthers heeft zondag een bloedig incident overleefd. De international kreeg in de NHL-wedstrijd tegen Buffalo Sabres de schaats van ploeggenoot Olli Jokinen in zijn nek.
 
Jaroslav Spacek schaatst langs het bloedspoor van Richard Zednik, die met flinke snee is afgevoerd. FOTO AP Het bloed uit de snee gutste op de ijsvloer en Zednik moest in allerijl naar het ziekenhuis. Een operatie in het hospitaal van Buffalo verliep voorspoedig. De schade voor Zednik bleef beperkt tot een flinke wond’s de slagader was niet geraakt.

De botsing was er een als zovelen in het robuuste ijshockey. Clarke MacArthur van Buffalo voerde een stevige ’bodycheck’ uit op Jokinen, die zo’n beetje door de lucht vloog. De omhoogstekende schaats raakte precies de nek van Zednik.


[img]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00142/ijshockey_142169a.jpg[img]
Jaroslav Spacek schaatst langs het bloedspoor van Richard Zednik, die met flinke snee is afgevoerd. FOTO AP


The worst Ice Hockey accident

Kwam deze vorige weerk ergens tegen.. Je zou toch denken dat ze goed beschermd zouden zijn.. :-X


ACKevin

  • Gast
Reactie #194 Gepost op: 11 februari 2008, 17:18:06
Dat dacht ik vroeger ook, maar volgens mij is ook de helm+masker combinatie veranderd. Juist nu lijkt mij de hals + nek een bijzonder kwetsbare plek.. moet niet denken dat een puck de richting van mijn kin kiest !


Karim

  • Gast
Reactie #195 Gepost op: 15 februari 2008, 03:47:10
Hoe niet met OGS over 'n kruising te vliegen....    :-X

http://uk.youtube.com/watch?v=VVGcRXj5PZw

Volgens de bijschriften is dit in Litouwen.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #196 Gepost op: 15 februari 2008, 09:38:24
Hoe niet met OGS over 'n kruising te vliegen....    :-X

http://uk.youtube.com/watch?v=VVGcRXj5PZw

Volgens de bijschriften is dit in Litouwen.

idd... wat ik nog het meest bijzonder vind is de man met petje die op de voorgrond door de sneeuw loopt, tijdens de klapper zie je totaal geen enkele reactie bij hem, vervolgens steekt ie doodnormaal een paar meter voor de verongelukte politiewagen de straat over, zonder ook maar op of om te kijken, alsof ie niks gemerkt heeft!  :D
Samen sterk in de hulpverlening!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #198 Gepost op: 17 februari 2008, 09:54:23
Agent vecht met pizzakoerier

http://www.ad.nl/denhaag/article2058967.ece

Verhaal is weer lekker opgeklopt door de media.
Dat ventje beledigd eerst de motoragent een vervolgstap is dat de agent overgaat tot aanhouding. De agent geeft de jongen dan met twee handen gewoon een duw. Vervolgens begint die jongen te hakken. Dat het daarna een vechtpartij wordt waarbij er over en weer geslagen is daar valt wel een puntje van kritiek te geven. Voor zulke gevallen hebben we dan pepperspray gekregen. Het is altijd moeilijk uitleggen dat je als diender iemand op zijn gezicht slaat. Het is iets waar ze bij de politie echt not done over zijn. Sla nooit iemand op zijn gezicht. Ik weet ook dat er in bepaalde situaties geen andere weg is dan slaan op het gezicht maar dan nog krijg je achteraf te horen dat je dat beter niet had kunnen doen en word je geweldsgebruik afgekeurd. Hoop in ieder geval dat dit ventje een paar mooie boetes mee naar huis heeft gekregen! Over respect naar de politie gesproken. Het is bij sommige mensen zeer ver te zoeken. voor de collega hoop ik dat hij hersteld van zijn zware hersenschudding en dat jij niet al te veel gezeur over zich heen krijgt!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #199 Gepost op: 17 februari 2008, 16:07:29
Agent vecht met pizzakoerier

http://www.ad.nl/denhaag/article2058967.ece

Verhaal is weer lekker opgeklopt door de media.
Dat ventje beledigd eerst de motoragent een vervolgstap is dat de agent overgaat tot aanhouding. De agent geeft de jongen dan met twee handen gewoon een duw. Vervolgens begint die jongen te hakken. Dat het daarna een vechtpartij wordt waarbij er over en weer geslagen is daar valt wel een puntje van kritiek te geven. Voor zulke gevallen hebben we dan pepperspray gekregen. Het is altijd moeilijk uitleggen dat je als diender iemand op zijn gezicht slaat. Het is iets waar ze bij de politie echt not done over zijn. Sla nooit iemand op zijn gezicht. Ik weet ook dat er in bepaalde situaties geen andere weg is dan slaan op het gezicht maar dan nog krijg je achteraf te horen dat je dat beter niet had kunnen doen en word je geweldsgebruik afgekeurd. Hoop in ieder geval dat dit ventje een paar mooie boetes mee naar huis heeft gekregen! Over respect naar de politie gesproken. Het is bij sommige mensen zeer ver te zoeken. voor de collega hoop ik dat hij hersteld van zijn zware hersenschudding en dat jij niet al te veel gezeur over zich heen krijgt!

Moet je om iemand aan te houden echt fysiek vasthouden of is 'het vertellen' dat je bent aangehouden al voldoende?