Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1172786 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

guest4965

  • Gast
Reactie #300 Gepost op: 21 juni 2008, 08:38:26
het word steeds gekker ( weet even niet waar anders te posten )

http://nl.youtube.com/watch?v=oZ6JqLYoDB8

Waar slaat dit op, moet dit stoer zijn??? Beetje vaag filmpje vind ik.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #301 Gepost op: 21 juni 2008, 12:39:33
Waar slaat dit op, moet dit stoer zijn??? Beetje vaag filmpje vind ik.

En die ******* realiseren niet dat het hun eigen belastingcenten zijn, waar ze stoer op staan te doen en soms ook helaas meer doen, dan alleen stoer doen... >:(


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #302 Gepost op: 21 juni 2008, 12:59:59
En die ******* realiseren niet dat het hun eigen belastingcenten zijn, waar ze stoer op staan te doen en soms ook helaas meer doen, dan alleen stoer doen... >:(

Nee, en weet je waarom?? :o


Deze eikels hebben nog nooit gewerkt en dus geen Belasting betaalt. Werkkamp voor dit soort figuren, bijvoorbeeld uitgediende politievoertuigen strippen. ;D >:D


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #303 Gepost op: 21 juni 2008, 23:53:26
Wat een overdreven reacties weer in dit topic, er staan wel tientallen van dit soort filmpjes op internet. Denk vooral om jullie hart, er gaat niks kapot...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #304 Gepost op: 22 juni 2008, 02:06:46
Wat een overdreven reacties weer in dit topic, er staan wel tientallen van dit soort filmpjes op internet. Denk vooral om jullie hart, er gaat niks kapot...

Ach ja, het is tegenwoordig volkomen normaal als er mensen / jeugd over daken van (politie) auto's loopt.
Net als dat er elk weekend bushokjes gesloopt en prullenbakken worden vernield, veelal een schadepost van duizenden euro's gemeendschapsgeld.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #305 Gepost op: 22 juni 2008, 12:22:13
Wat een overdreven reacties weer in dit topic, er staan wel tientallen van dit soort filmpjes op internet. Denk vooral om jullie hart, er gaat niks kapot...

ik denk zeker om mijn hart hoor max... waar staat jouw auto ? Zal ik straks ook even overheen wandelen... kijken of ik dat zonder schade kan doen... maak je je niet druk ? want ik probeer niets te slopen.  Wat is dat nu voor opmerking max ? door die houding gaat juist de hele samenleving naar de knoppen. Het is niet dat er iets stuk gaat... het gaat erom hoe je het uberhaupt in je stomme hersenen opkomt om zoiets te doen...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Estevan

  • Gast


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #308 Gepost op: 26 juni 2008, 20:37:08


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #309 Gepost op: 26 juni 2008, 22:27:32
heel bizar dit:

http://www.dumpert.nl/mediabase/160041/fe10efa8/2_gekke_dakmeisjes.html

 ??? :-\ Wat een idioten  >:( Dat is wel heel belachelijk zeg! en gezien hun leeftijd komen ze er natuurlijk weer aardig goed vanaf!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl