Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1176598 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #340 Gepost op: 10 augustus 2008, 11:01:44
staan er og forumleden op de film ??

op welke tijd zijn deze te zien ( ken niet iedereen op het forum )


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #341 Gepost op: 10 augustus 2008, 11:46:20

Het zelfde bij de moord op Theo, waarbij je agenten hele tijd hoort zeggen "met spoed zoveel mogelijk assistentie." etc.
Spoel door naar 3;18...http://video.google.nl/videosearch?q=moord+op+teho+van+ghog&sitesearch=#sitesearch=&q=moord%20op%20theo%20van%20gogh
Wat gaat er door jullie heen als je dat zo hoort, en je bent onderweg naar de melding ?

mvg,
Chris



Kun je ook de directe link plaatsen? Deze link gaat naar een filmpje van 25 seconden

Grt. Jeroen


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #342 Gepost op: 10 augustus 2008, 11:48:52
Nogmaals gepost, omdat niet iedereen in het Rescue Vlissingen topic kijkt en hij hier ook past:

Impressie Rescue Vlissingen 2008
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6b3461536e673d3d&playzideo=6c344b576e6c303d

Zie al weer dat ik een hoop heb gemist ....  >:( >:(
Ik was helaas ziek :S:S had het wel op mijn agenda gezet, maar helaas!!

Leuke film  O0


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #343 Gepost op: 10 augustus 2008, 11:53:37
Kun je ook de directe link plaatsen? Deze link gaat naar een filmpje van 25 seconden

Grt. Jeroen

De eerste 25 seconden is reclame, daarna begint de film ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #344 Gepost op: 10 augustus 2008, 14:30:51
staan er og forumleden op de film ??

op welke tijd zijn deze te zien ( ken niet iedereen op het forum )
2 van de 3 ge-interviewden zijn forumleden... ;)


Alex

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #345 Gepost op: 15 augustus 2008, 11:52:41
Moet je maar niet vluchten voor de politie...  :)  Zo doen we dat in Amersfoort!

Gistermiddag 14 augustus 2008 op de Heiligenbergerweg in Amersfoort.



Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #346 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:25:04
http://www.dumpert.nl/mediabase/212571/e3b3f42e/ambulance_jakkert_op_a6.html


En de discussie barst weer los  O0 Vooral op GS dan.... als ik die comments lees erger ik me soms deaud  ;)

Die ambu heeft niet voor niets haast, lijkt mij.


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #347 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:38:37
http://www.dumpert.nl/mediabase/212571/e3b3f42e/ambulance_jakkert_op_a6.html


En de discussie barst weer los  O0 Vooral op GS dan.... als ik die comments lees erger ik me soms deaud  ;)

Die ambu heeft niet voor niets haast, lijkt mij.

Zie ook http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,20876.msg589976.html#msg589976


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #348 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:39:47
Excuseer.  O0

Trouwens, mijn posting was eerder.... zie ik nu pas.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #349 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:42:18
Moet je maar niet vluchten voor de politie...  :)  Zo doen we dat in Amersfoort!

Gistermiddag 14 augustus 2008 op de Heiligenbergerweg in Amersfoort.



Achtervolging eindigt tegen lantaarnpaal

AMERSFOORT – Een automobilist ging er op donderdag 14 augustus voor de politie vandoor. Hij eindigde tegen een lantaarnpaal en werd aangehouden.

Rond 17.40 uur zagen agenten een auto op de Mozartweg met een behoorlijke snelheid achteruitrijden, om vervolgens voorruit zijn weg te vervolgen. Agenten reden achter de auto aan en zagen dat de bestuurder steeds harder ging rijden. Daarop gaven zij hem een stopteken, maar in plaats van te stoppen, reed de bestuurder in strijd met de geslotenverklaring de Griegstraat in. Daar verhoogde hij zijn snelheid tot ongeveer 100 km/u. De agenten deden hun zwaailicht en sirene aan, maar de verdachte was duidelijk niet van plan te stoppen.

Toen de verdachte vanaf de Heiligenbergerweg de Mahlerstraat inreed, vloog de auto uit de bocht. Daarna botste hij tegen een lantaarnpaal, heg en garagebox. De achtervolgende agenten zetten hun auto tegen het portier van de bestuurder om te voorkomen dat hij kon vluchten. Aan de bijrijderkant stapte vervolgens de bijrijder, maar ook de bestuurder uit. De bestuurder zette het op een lopen. De bijrijder, een 20-jarige man uit Amersfoort, bleef staan en werd aangehouden.

Een agent rende achter de vluchtende bestuurder aan. Die probeerde over een schutting te klimmen, maar werd daar halverwege door de agent vanaf getrokken. De verdachte verzette zich hevig en hij wilde de agent aanvallen. Daarop werd hij gepepperd, maar dat had niet het gewenste resultaat: de verdachte bleef uiterst agressief. De agent probeerde hem onder controle te krijgen, maar dat lukte niet. Vervolgens kreeg de agent hulp van een burger. Ondanks dat bleef de verdachte zich hevig verzetten, weer werd hij gepepperd, maar ook nu hielp dat niet. Uiteindelijk lukte het de agent met hulp van de burger de verdachte met veel moeite onder controle te krijgen en te boeien. De verdachte, een 31-jarige man uit Amersfoort, werd naar het politiebureau overgebracht en ingesloten. De agent deed aangifte van mishandeling. Hij had op meerdere plekken letsel opgelopen. De mogelijke aanleiding voor de vlucht van de verdachte was dat hij zonder rijbewijs reed.