Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1172757 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #350 Gepost op: 28 augustus 2008, 17:19:59


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #351 Gepost op: 28 augustus 2008, 17:25:16
auto's zijn geen speelgoed..

http://nl.youtube.com/watch?v=u4gN2tkpDG4


Master

  • Chauffeur Hap GM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
  • Verwarrend eenvoudig
Reactie #352 Gepost op: 28 augustus 2008, 17:44:58
En weer gaan er onschuldige mensen mee...... :-[


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #353 Gepost op: 28 augustus 2008, 19:27:03
Hierbij een filmpje dat ik op youtube net tegenkwam.
http://nl.youtube.com/watch?v=N4yuwHJTx_k&feature=related

Nu een vraag aan de agenten: Ik wil bij de politie over 2-3 jaar, als ik zo naar de scanner luister krijg ik gewoon kippenvel, tegelijkertijd zou ik dan als collega zsm daar willen zijn.

Het zelfde bij de moord op Theo, waarbij je agenten hele tijd hoort zeggen "met spoed zoveel mogelijk assistentie." etc.
Spoel door naar 3;18...http://video.google.nl/videosearch?q=moord+op+teho+van+ghog&sitesearch=#sitesearch=&q=moord%20op%20theo%20van%20gogh
Wat gaat er door jullie heen als je dat zo hoort, en je bent onderweg naar de melding ?

mvg,
Chris


Wat er door je heen gaat? Adrenaline, en een heleboel vragen, wat ga ik aantreffen, wat ga ik doen, hoe kom ik hier door het verkeer zonder iets te raken maar wel met het gaspedaal op de bodem....  de 4.07 uit dit stukje heb ik regelmatig mee gewerkt, en die dag ook een aantal keren rondgereden tussen de verschillende PD's en bureau Linnaeusstraat.  Altjd wat te beleven met gerrit, maar nu hoorde je aan zijn stem dat het menens was....echt noodzakelijk om gas te geven...

 De hele dag ben je aan het werk, doe je je ding, met 2 kanalen op de mobi/porto uitluisteren, PD-bewaking, Afzetting van het oosterpark ivm mogelijke handlangers, vervoeren van getuigen naar het bureau, vervoeren van de chef van dienst, van de hoofdinspecteur, de hele dag bezig, sussen op de hoek Linneaussstraat bij de afzetting, dan weer even iemand op de PD aflossen zodat die even rustig een bakkie kan doen.... En dan zit je uiteindelijk om 15.00 uur in de auto naar huis en dan kom je erachter wat er nou eigenlijk gebeurt is.... Natuurlijk had ik meegekregen dat Theo dood was, ik heb hem zien liggen.... maar op de radio hoor je pas hoeveel impact het heeft... aangepaste playlists, alleen maar rustige muziek.. en een DJ met een brok in zijn keel... Utrechtse brug stad uit eerst maar eens de auto aan de kant gezet om even op adem te komen.... de nacht erna was ook onrustig, weinig geslapen, alleen maar liggen malen... "wat nou als ik eerder tp was" "wat als mijn collega zijn koppel al voor de briefing had omgedaan"

Het was een heftige dag, en nog steeds als ik "Er wordt hier verschrikkelijk geschoten" hoor van de TR-collega krijg ik een adrenalinestoot en kippevel.... bijna 4 jaar geleden, en als ik portoverkeer terug hoor is het alsof het vorige week gebeurd is.....





Kun je ook de directe link plaatsen? Deze link gaat naar een filmpje van 25 seconden

Grt. Jeroen
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4777189720944045928&ei=4dq2SLSTMIn0jALj_dnmDA&q=moord+op+theo+van+gogh
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Maaike

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
  • Gelderland-Midden AVZ (Dieren)
Reactie #354 Gepost op: 28 augustus 2008, 20:04:09
auto's zijn geen speelgoed..

En het is de keiharde waarheid maar weer  :-\
Maaike


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #355 Gepost op: 1 september 2008, 10:37:41
En het is de keiharde waarheid maar weer  :-\

Idd..maar gelukkig geen andere bij deze "spelletjes" betrokken....
Als je al kijkt hoe de stand van het stuur is als hij rechtdoor rijd  ???
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


guest4965

  • Gast
Reactie #356 Gepost op: 4 september 2008, 17:25:44
Er zijn 'een paar' :D wapens gevonden in Amsterdam, hier de beelden van www.at5.nl

http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=37606


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #357 Gepost op: 4 september 2008, 18:09:57
Toe maar...

De eerste lading nieuwe pistolen voor de politie is al binnen, die hoeven alvast niet besteld te worden. Glock 17 9mm, S &W 686 in .357 Magnum en 629 in .44 Magnum.
Wanneer is de veiling bij domeinen?
Zoek nog een leuke 44-er voor meesterkaart zwaar... 8)

(zal jammer genoeg wel weer een enkeltje hoogovens worden...)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #358 Gepost op: 7 september 2008, 22:06:57
Wat er door je heen gaat? Adrenaline, en een heleboel vragen, wat ga ik aantreffen, wat ga ik doen, hoe kom ik hier door het verkeer zonder iets te raken maar wel met het gaspedaal op de bodem....  de 4.07 uit dit stukje heb ik regelmatig mee gewerkt, en die dag ook een aantal keren rondgereden tussen de verschillende PD's en bureau Linnaeusstraat.  Altjd wat te beleven met gerrit, maar nu hoorde je aan zijn stem dat het menens was....echt noodzakelijk om gas te geven...

 De hele dag ben je aan het werk, doe je je ding, met 2 kanalen op de mobi/porto uitluisteren, PD-bewaking, Afzetting van het oosterpark ivm mogelijke handlangers, vervoeren van getuigen naar het bureau, vervoeren van de chef van dienst, van de hoofdinspecteur, de hele dag bezig, sussen op de hoek Linneaussstraat bij de afzetting, dan weer even iemand op de PD aflossen zodat die even rustig een bakkie kan doen.... En dan zit je uiteindelijk om 15.00 uur in de auto naar huis en dan kom je erachter wat er nou eigenlijk gebeurt is.... Natuurlijk had ik meegekregen dat Theo dood was, ik heb hem zien liggen.... maar op de radio hoor je pas hoeveel impact het heeft... aangepaste playlists, alleen maar rustige muziek.. en een DJ met een brok in zijn keel... Utrechtse brug stad uit eerst maar eens de auto aan de kant gezet om even op adem te komen.... de nacht erna was ook onrustig, weinig geslapen, alleen maar liggen malen... "wat nou als ik eerder tp was" "wat als mijn collega zijn koppel al voor de briefing had omgedaan"

Het was een heftige dag, en nog steeds als ik "Er wordt hier verschrikkelijk geschoten" hoor van de TR-collega krijg ik een adrenalinestoot en kippevel.... bijna 4 jaar geleden, en als ik portoverkeer terug hoor is het alsof het vorige week gebeurd is.....




http://video.google.nl/videoplay?docid=-4777189720944045928&ei=4dq2SLSTMIn0jALj_dnmDA&q=moord+op+theo+van+gogh



Stelt mij gerust, om te horen dat anderen net als mij voelen/denken.


Estevan

  • Gast