Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1172837 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1200 Gepost op: 22 maart 2010, 22:01:21
Kort filmpje van de brandweer wedstrijd in Hendrik-Ido-Ambacht afgelopen zaterdag:

BRANDWEER WEDSTRIJDEN 20-03-10 HEDNRIK IDO AMBACHT.
Brandweer Papendrecht


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #1201 Gepost op: 22 maart 2010, 22:10:38
Kort filmpje van de brandweer wedstrijd in Hendrik-Ido-Ambacht afgelopen zaterdag:

BRANDWEER WEDSTRIJDEN 20-03-10 HEDNRIK IDO AMBACHT.

Haha je maakt het wel heel spannend! leuk gedaan. ;)

Heb je toevallig de uitslagen van deze (112)wedstrijd?


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1202 Gepost op: 22 maart 2010, 22:23:16
Haha je maakt het wel heel spannend! leuk gedaan. ;)

Heb je toevallig de uitslagen van deze (112)wedstrijd?

Bedankt namens Nathan Alblas!   ;)

Ik weet wel dat Dordrecht gewonnen heeft maar wat de rest gedaan heeft weet ik eigenlijk niet.   :-[ ;)
Brandweer Papendrecht


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #1203 Gepost op: 22 maart 2010, 22:24:56
haha het gaat mij juist om de rest  ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1204 Gepost op: 23 maart 2010, 00:17:22
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :-X



http://www.telegraaf.nl/buitenland/6350959/__De_hellerit_van_Rona_Williams__.html?p=2,2

ma 22 mrt 2010, 18:50  | 43 reacties
De hellerit van Rona Williams

Yorkshire -  De Britse Riona Williams werd op de snelweg vele honderden meters meegesleurd door een vrachtwagen. "Ik ga dood, was het enige dat ik nog dacht".

Haar Renault Clio kwam vast te zitten aan de bumper van de truck en werd zijwaarts meegesleurd met zo'n honderd kilometer per uur. De vonken sloegen van de Clio af maar de vrachtwagenchauffeur had niets door. De 31-jarige belde naar het alarmnummer maar die konden niets voor haar doen. Williams, die dacht dat ze dood ging, schreeuwde het uit, zo vertelde ze in de Daily Mail. Ze trok aan de handrem, toeterde en knipperde met groot licht, maar het duurde even voor de chauffeur het opmerkte. Toen hij het eenmaal doorhad, parkeerde de truck zo voorzichtig mogelijk langs de kant.

Een inzittende van een andere auto filmde het incident en plaatste het op YouTube.

Williams heeft geen verwondingen overgehouden aan het bizarre avontuur.

Zowel het bedrijf van de vrachtwagenchauffeur als de politie van West Yorkshire doen onderzoek naar het vreemde incident, en hoe het heeft kunnen gebeuren.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #1205 Gepost op: 23 maart 2010, 00:45:59
je zou toch zeggen dat zo'n vrachtwagenchauffeur die knal moet merken ls er iets tegen de voorkant van je truck aanknald.  ??? Enge gebeurtenis voor die automobiliste.  :|
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #1206 Gepost op: 23 maart 2010, 09:41:43
Ongelofelijk

als ik geen hekel had aan de paashaas zou ik een hoop geschokte konijnen neerzetten. Dat je het duwen niet merkt is al bizar, maar er ongemerkt vooropkomen met 100km lijkt mij eigenlijk niet bestaanbaar. toch...


EM physician

  • AIOS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 375
Reactie #1207 Gepost op: 23 maart 2010, 14:59:21
Dollemansrit dronken automobilist gefilmd

Een dronken automobilist heeft zondag de weg tussen Maarssen en Breukelen onveilig gemaakt. Maurice Matulessy kwam hem toevallig tegen en volgde hem. Die achtervolging legde hij vast met de camera van zijn mobiele telefoon. Omstanders overmeesterden de automobilist, die ook een geweer bij zich bleek te hebben, en droegen hem over aan de politie

bron: nuvideo.nl dinsdag 23 maart 2010

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/36318/dollemansrit-dronken-automobilist-gefilmd.html

Groeten,
HapAmbu


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #1208 Gepost op: 23 maart 2010, 15:04:38
Mooie citzen's arrest.
verder kan dit filmpje ook bij de internetfilmpjes denk ik  http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,19579.1200.html


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #1209 Gepost op: 23 maart 2010, 17:10:40


Hier is nog meer van de rit op te zien.
Die man heeft echt ongelofelijk veel geluk dat hij niemand heeft aan/dood gereden! :o :o